logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avepark ze ścianami „ubranymi” w Wall Wrap’a

  PR 26.11.2018, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Szukając miejsca, w którym dzieci spędzają czas wolny, rodzice kierują się wieloma czynnikami, ale najważniejszymi z nich są bezpieczeństwo i dobre samopoczucie ich pociechy. Odmieniony przez zespół Pixers Business AvePark to wyjątkowy punkt na mapie Warszawy, który odpowiada oczekiwaniom dzieci, jak i rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avepark-ze-scianami-_ubranymi_-w-wall-wrap%E2%80%99a,380280,artykul.html

Adam Strzelczyk Senior Graphic Designer Pixers Business opowiada – naszym zadaniem było stworzenie atrakcyjnego wizualnie miejsca, w którym każdy poczuje się dobrze: dzieci i młodzież korzystająca z atrakcji skateparku oraz czekający na nich rodzice. Zgodnie z wizją klienta nowe wnętrze miało być efektowne i zaskakujące już od samego wejścia, a utrzymane w kolorystyce firmowej minimalistyczne grafiki miały korespondować z atmosferą skateparku. A Marta Zięba Account Manager w Pixers Business dodaje: - Dzięki kilku sprytnym trickom i wykorzystaniu nowoczesnych materiałów pokonaliśmy wszystkie przeszkody i uniknęliśmy kapitalnego remontu, a postindustrialna hala stała się przytulnym, rodzinnym miejscem wypełnionym kolorem i pozytywną energią.

Specyfika postindustrialnego wnętrza nie ułatwiała projektantom zadania. Trudne, nadgryzione zębem czasu ściany pokryte kilkoma warstwami farby, instalacja elektryczna i grzewcza przystosowane były do poprzedniego, przemysłowego przeznaczenia obiektu. Dodatkowym wyzwaniem było dobranie materiału, który sprawdzi się zarówno na powierzchni ściany, jak i na chropowatej płycie OSB, tworzącej ścianę działową w recepcji.

By uniknąć czasochłonnego remontu całego wnętrza i umożliwić wykorzystanie jednego materiału na wszystkich powierzchniach, także na płycie OSB, zespół Pixers Business zarekomendował przygotowanie wybranych fragmentów ścian. Następnie dokonano montażu grafik wydrukowanych na najlepszym z możliwych materiałów - ultra plastycznej folii Wall Wrap. Wall Wrap to materiał, który z łatwością pokryje nawet najbardziej wymagające podłoże, jak cegła i elewacja budynku, bez ingerencji w strukturę ściany. Sprowadzony z USA specjalistyczny, matowy laminat sprawił, że grafiki zdobiące ściany są wyraziste, a kolory żywe z każdej perspektywy.

Nowe wnętrze AvePark zachwyca spójnością i dbałością o detale. Wzory utrzymane w firmowych kolorach przypominają o atrakcjach czekających w skateparku - figury geometryczne układają się w rampy i poręcze, a kontrast barw i perspektywa sprawiają, że skaterzy na ścianach wyglądają, jakby byli w ruchu. Młodzi zajawkowicze mogą teraz trenować w przyjaznym otoczeniu, podczas gdy młodsze rodzeństwo i rodzice korzystają z innych udogodnień takich, jak plac zabaw, pokój ciszy, sala gier i strefa fitness.

Źródło: Pixers Business

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764