logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison i IGEPA Polska podpisały porozumienie w zakresie dystrybucji folii SIGNAGE i DIGITAL

  S 02.09.2013, przeczytano 4501 razy
ilustracja
Andrzej Kościelniak, Menadżer Sprzedaży Działu Viscom Igepa Polska oraz Elżbieta Janiak, Sales Manager Avery Dennison

Na mocy zawartej umowy do stałej oferty magazynowej IGEPA Polska weszły folie dekoracyjne serii Avery 500 i 700 oraz laminaty i folie wylewane do druku. Porozumienie przewiduje także prowadzenie przez IGEPA serwisu konfekcyjnego tych materiałów oraz gwarancję dostaw do klientów w 24h.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-i-igepa-polska-podpisaly-porozumienie-w-zakresie-dystrybucji-folii-signage-i-digital,19571,artykul.html

O nowych produktach i współpracy obu firm rozmawiamy z Andrzejem Kościelniakiem, Menadżerem Sprzedaży Działu Viscom Igepa Polska oraz Elżbietą Janiak, Sales Manager Avery Dennison.

Jak dotychczas wyglądała współpraca Igepa Polska i Avery Dennison?

Andrzej Kościelniak: Folie samoprzylepne do druku marki Avery wprowadziliśmy do oferty działu Viscom już w roku 2009. Ponieważ ich sprzedaż rozwijała się bardzo dynamicznie, więc rozszerzenie oferty o folie barwne oraz folie premium było naturalnym krokiem w rozwoju naszej współpracy.

Elżbieta Janiak: Warto dodać, że Avery Dennison współpracuje z Igepa Polska znacznie dłużej, bo prawie 10 lat. Naszą współpracę rozpoczęliśmy bowiem od arkuszowych folii samoprzylepnych do druku offsetowego pod marką Fasson, które Igepa Polska sprzedaje z sukcesem do dziś.

Co wpłynęło na decyzję o rozszerzeniu tej współpracy?

A.K.: Dla nas rozwój współpracy z Avery Dennison to przede wszystkim dostęp do zaawansowanych technologicznie materiałów, co doskonale wpasowuje się w strategię produktową Igepa. Możemy też liczyć na wysoką i – co równie ważne - stabilną jakość produktów Avery oraz niezawodny serwis logistyczny i gwarancyjny.

E.J.: Rozwijając współpracę z Igepa Polska liczymy na dynamiczny rozwój produktów sektora Signage i Digital. Igepa to stabilna firma z dobrze rozwiniętą logistyką, co daje gwarancję, że folie Avery będą dostępne dla szerokiego grona odbiorców. Niebagatelne znaczenie ma w tym względzie duża szerokość palety naszych produktów w stałej sprzedaży magazynowej Igepa oraz dobrze pomyślany serwis konfekcyjny i logistyczny.

Na rynku jest wiele marek folii ploterowych. Czym na ich tle wyróżniają się produkty Avery Dennison?

E.J.: Innowacyjność – to dziś główny klucz do sukcesu, dlatego każdego roku Avery Dennison inwestuje znaczne środki w badania i rozwój produktów. Co ważne, projektując dany materiał nie skupiamy się tylko na jego właściwościach fizykochemicznych, ale uwzględniamy też warunki i sposób, w jaki będzie on przetwarzany i aplikowany. W efekcie powstają produkty o wysokiej jakości, które są jednocześnie przyjazne użytkownikom.

Które z produktów Avery Dennison znalazły się w ofercie Igepa Polska?

A.K.: Podstawową grupę produktów stanowią folie dekoracyjne Avery 500 i seria folii polimerowych Avery 700 w pełnym zakresie kolorów. Uzupełnieniem tej oferty są folie translucentne do podświetleń serii Avery 4500 z unikatową paletą barw oraz folie do dekoracji szkła.

Z myślą o dynamicznym rynku folii polimerowych i wylewanych do druku oraz laminatów, Igepa Polska proponuje Klientom także folie wylewane do druku Avery MPI 1005 i 1900 wraz z laminatami serii DOL 1460 i 1480 oraz folie polimerowe do druku serii Avery MPI 2000 wraz z korespondującymi laminatami serii DOL 2800.
Wszystkie produkty dostępne są zarówno z klejem kanalikowym w technologii Easy Apply, jak i w wersji z klejem trwałym lub apolarnym.

E. J.: Warto podkreślić, iż z myślą o właściwej aplikacji grafik drukowanych i folii barwnych, Igepa wprowadziła do oferty specjalistyczne narzędzia do aplikacji folii, takie jak płyny, rakle i noże, a także papiery i folie transportowe marki Avery Dennison. Dzięki temu Klienci będą mogli w jednym miejscu zakupić zarówno folię, jak i materiały i akcesoria aplikacyjne.

Igepa zawsze stawiała na wysokiej klasy serwis. Czym zamierzacie zaskoczyć Klientów tym razem?

A.K.: Oprócz wysokiej jakości materiałów klucz do sukcesu upatrujemy w sprawnej logistyce. Klienci oczekują dziś szybkich i niezawodnych dostaw, stałej dostępności towaru na magazynie oraz możliwości zamawiania materiału wg potrzeb w mb. Aby spełnić te oczekiwania utworzyliśmy w Łodzi magazyn centralny folii połączony z serwisem cięcia. Dzięki temu wszystkie produkty Avery, zarówno folie ploterowe barwne, jak i materiały wylewane i polimerowe do druku wielkoformatowego, są dostępne w sprzedaży już od 1 metra bieżącego i dostarczane do klientów w 24h.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764