logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison na targach Fespa 2007

  PR 04.05.2007, przeczytano 1087 razy

Podczas targów Fespa 2007, które odbędą się w dniach 5-9 czerwca w Berlinie, firma Avery Dennison Graphics & Refelective Division zaprezentuje pełną gamę wyrobów ze swojego portfolio. Wśród nowych produktów szczególną uwagę warto zwrócić na folię do laminowania wielkoformatowych wydruków cyfrowych Avery DOL 1030 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-na-targach-fespa-2007,5519,artykul.html

Targi Fespa są dla firmy Avery Dennison Graphics & Reflective Division tradycyjnym miejscem, w którym jej klienci mogą zapoznać się z kompletną ofertą typu “one-stop-shop”, skierowaną do użytkowników z segmentów produkcji systemów oznaczeń, druku cyfrowego i sitodruku, wykorzystujących do różnego rodzaju zastosowań folie samoprzylepne i produkty komplementarne z rodziny Avery Graphics. Na stoisku tej firmy będą się odbywały prezentacje poszczególnych wyrobów z oferty Avery Dennison w zakresie aplikacji takich jak: produkcja stendów wystawowych, grafika pojazdowa czy oklejanie nierównych powierzchni.

Wśród nowych produktów, na które firma zwróci podczas targów szczególną uwagę zwiedzających, będzie przełomowy, zdaniem producenta, laminat Avery DOL 1030 3D, przeznaczony do uszlachetniania i zabezpieczania wielkoformatowych wydruków cyfrowych. Na stoisku Avery Dennison przez cały okres targów będą odbywały się pokazy laminowania za pomocą Avery DOL 1030 3D wszelkiego rodzaju produktów uzyskiwanych w urządzeniach cyfrowych, przede wszystkim grafik pojazdowych i przeznaczonych do owijania, także na powierzchniach nierównych.

Receptura zastosowana przy produkcji tego nowego laminatu zakładała zastosowanie cieńszej warstwy wierzchniej niż ta spotykana w innych tego rodzaju foliach dostępnych na rynku. W efekcie uzyskano niezwykle łatwą w aplikowaniu i cieńszą kombinację wydruku i laminatu.

Poza tym Avery Dennison zaprezentuje inne folie samoprzylepne przeznaczone do zastosowań w zakresie wielkoformatowego druku cyfrowego, zarówno solwentowego jak i opartego na atramentach wodnych. Będą wśród nich znane bardzo dobrze, także na polskim rynku, folie bannerowe z serii Avery MPI i IPM.

Zwiedzający stoisko będą mogli też zapoznać się z dwiema nowymi foliami samoprzylepnymi Avery MPI 2900/2901 Easy Print i Avery MPI 1900, stworzonymi z myślą o nowych ekosolwentowych atramentach firmy Roland, wykorzystywanych w wielu cyfrowych urządzeniach wielkoformatowych różnych producentów.

Targi Fespa będą też doskonałą okazją do zapoznania się z możliwościami folii samoprzylepnych Avery Easy Apply, dedykowanymi do oklejania pojazdów. Na stoisku firmy zapowiadane są prezentacje na żywo, podczas których demonstrowane będą zastosowania różnych folii z tej serii, zarówno wylewanych, jak też kalandrowanych.

Przez cały okres targów na stoisku będą obecni przedstawiciele polskiego oddziału Avery Graphics & Reflective Division. Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej: Fespa to najważniejsza na świecie impreza targowa dla naszego segmentu rynkowego. W tym roku, ze względu na jej wyjątkową bliskość oraz fakt, że nasz kraj jest gościem specjalnym targów, spodziewamy się bardzo dużej frekwencji zwiedzających z Polski. Zwłaszcza, że segment druku wielkoformatowego, przede wszystkim cyfrowego, przeżywa, nie tylko u nas zresztą, prawdziwy boom. Nasza firma, tradycyjnie już, przygotowała na Fespę wiele atrakcji, przede wszystkim w zakresie nowości produktowych. Mamy nadzieję, że spotkają się one z zainteresowaniem zarówno obecnych, jak też przyszłych użytkowników folii Avery. Wszystkich gości z Polski serdecznie zapraszam do odwiedzenia stoiska Avery Dennison Graphics & Reflective Division (stoisko nr C 760, hala 5.2).

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764