logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison na targach Fespa Digital

  PR 05.06.2006, przeczytano 847 razy

Firma Avery Dennison Graphics Division Europe była jednym z nielicznych producentów materiałów samoprzylepnych do druku cyfrowego, którzy wzięli udział w zakończonych niedawno w Amsterdamie targach Fespa Digital. Na stoisku Avery Dennison promowano m.in. nowy laminat winylowy do wydruków cyfrowych – DOL 1030 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-na-targach-fespa-digital,4036,artykul.html

Zorganizowane w tym roku po raz pierwszy targi Fespa Digital ściągnęły do Amsterdamu tysiące profesjonalistów związanych z branżą wielkoformatowego druku cyfrowego. Wśród ponad 200 wystawców tych targów był europejski oddział Dywizji Graficznej Avery Dennison, który zaprezentował pełną gamę mediów przeznaczonych do zastosowań wielkoformatowych. Najważniejszym produktem promowanym przez firmę na targach był nowy laminat winylowy Avery DOL 1030 3D.
Zdaniem producenta stanowi on przełom w dziedzinie laminowania wydruków uzyskiwanych w cyfrowych urządzeniach wielkoformatowych. Laminat jest przeznaczony do aplikowania na wszelkiego rodzaju wydrukach, w szczególności na grafice pojazdowej i owijkach, jak również na podłożach falistych. Zastosowano w nim formułę cieńszej, niż w innych laminatach dostępnych na rynku, folii wierzchniej, dzięki czemu jest on łatwiejszy w aplikowaniu. Z kolei finalny produkt – poprzez połączenie zadrukowanego materiału i laminatu – jest grubszy, co z kolei ułatwia używanie wydruków.

Poza tym firma Avery Dennison zaprezentowała pełne portfolio mediów przeznaczonych do drukowania atramentami wodnymi i solwentowymi – papierów i folii z serii Avery MPI i Avery IPM – jak również folii banerowych. W zakresie podłoży samoprzylepnych zaprezentowano dwie nowe folie: Avery MPI 2900/2901 Easy Print i Avery MPI 1900, dedykowane do nowych atramentów ekosolwentowych, wprowadzonych na rynek przez firmę Roland.
Przez cały czas trwania targów na stoisku Avery Dennison odbywały się prezentacje zastosowań produktów firmy, zwiedzający mogli też wziąć udział w pokazach, m.in. oklejaniu pojazdów.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764