logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison na targach Grafima 2007

  PR 05.12.2007, przeczytano 666 razy

W dniach 23-26 października w Belgradzie odbywały się najważniejsze na Półwyspie Bałkańskim targi branży poligraficzno-reklamowej Grafima 2007. Firma Avery Dennison Graphics & Reflective Division była obecna na tej imprezie na stoiskach swoich serbskich dystrybutorów – firm Korus i Symbol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-na-targach-grafima-2007-,6500,artykul.html

Na stoisku drugiej z nich przez cały okres trwania targów odbywały się pokazy profesjonalnego oklejania samochodów z wykorzystaniem folii samoprzylepnych Avery Graphics.

Firma Avery Dennison Graphics & Reflective Division wraz ze swoimi serbskimi partnerami jest obecna na targach Grafima 2007 od dwóch lat. W tym roku promowała na nich przede wszystkim folie samoprzylepne rodziny MPI Easy Apply. Wykorzystywanana w nich i opracowana przez Avery Dennison technologia Avery Easy Apply pozwala na łatwe aplikowanie bez ryzyka wystąpienia pęcherzyków powietrza (można je zlikwidować nie przekłuwając folii). Folie są pokryte specjalnym stałym klejem i zawierającą szare pigmenty powłoką, co sprawia, że dodana tu folia wierzchnia oferuje wysoką nieprzezroczystość i możliwość łatwego usunięcia nawet po długim czasie. Są one dostosowane do zadrukowywania w wielkoformatowych i superwielkoformatowych urządzeniach inkjetowych, wykorzystujących atramenty solwentowe, ekosolwentowe i UV.

Jak informuje Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej, pokazy przeprowadzone na stoisku firmy Symbol były pierwszą tego rodzaju prezentacją materiałów Avery Graphics na rynku serbskim: Stanowiły one ciąg dalszy szkoleń, warsztatów i prezentacji prowadzonych przez naszą firmę w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przypomnę, że w ostatnich miesiącach podobne imprezy organizowane były w krajach nadbałtyckich, Chorwacji czy niedawno na Węgrzech. W różnych krajach mają one różny charakter, ale zawsze organizowane są przy współpracy z lokalnymi partnerami. Podobnie było w Belgradzie.

Pokazy spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających stoisko firmy Symbol, wśród których znaleźli się przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Przy tej okazji mieliśmy okazję zweryfikować zarówno potencjał rynku serbskiego, jak też jakość klientów i ich zapotrzebowanie na nasze materiały – kontynuuje Katarzyna Kozińska. – Dziś możemy stwierdzić, że rynek ten nie odbiega jakościowo od innych krajów bałkańskich. Dlatego w najbliższym czasie planujemy organizację indywidualnych warsztatów szkoleniowych dla tamtejszych klientów, zainteresowanych profesjonalną aplikacją folii samoprzylepnych przy użyciu materiałów Avery Graphics. Mamy nadzieję, że podobnie jak podczas imprez tego rodzaju w Chorwacji czy na Węgrzech, frekwencja dopisze.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764