logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison preferowanym dostawcą materiałów samoprzylepnych dla ARW Focus

  PR 25.05.2009, przeczytano 3283 razy
ilustracjastrzałka

Avery Dennison Polska i Agencja Reklamy Wizualnej Focus poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, na podstawie której pierwsza z firm stała się preferowanym dostawcą materiałów samoprzylepnych stosowanych przez ARW Focus przy oferowanych przez nią usługach w zakresie druku wielkoformatowego i grafiki pojazdowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-preferowanym-dostawca-materialow-samoprzylepnych-dla-arw-focus,8975,artykul.html

W ramach umowy obie firmy podjęły też szereg działań zmierzających do rozpowszechniania wiedzy na temat właściwej aplikacji folii na samochodach – zarówno wśród obecnych, jak i przyszłych klientów ARW Focus.

Niedawno podjęta ścisła współpraca Avery Dennison z ARW Focus wiąże się z faktem pojawienia się w drugiej z firm osoby Zdzisława Wiącka, do tej pory właściciela firmy specjalizującej się w profesjonalnej aplikacji folii na flotach samochodowych, będącego jednocześnie autoryzowanym przez Avery Dennison i należącym do sieci Avery Specialists wykonawcą grafik z użyciem folii tego producenta. Po licznych rozmowach z Krzysztofem Wojtiukiem, właścicielem ARW Focus, podjęta została decyzja o ścisłej współpracy, której docelowym efektem jest powstanie wydzielonego podmiotu gospodarczego koncentrującego się na usługach związanych z produkcją grafiki pojazdowej, w tym oferującego szkolenia.

Mówi Zdzisław Wiącek: Stworzenie wspólnego przedsiębiorstwa, bazującego na bogatych doświadczeniach ARW Focus w dziedzinie reklamy i druku wielkoformatowego, oraz naszych w zakresie profesjonalnej aplikacji folii na autach, to wyjście naprzeciw zapotrzebowaniu rynkowemu. Rynek grafiki pojazdowej jest bardzo perspektywiczny – coraz więcej osób jest zainteresowanych szkoleniami w tym zakresie, ale z naszych doświadczeń wynika, że wiedza na temat właściwych podłoży, ich doboru i aplikowania jest nadal niewystarczająca. Stąd decyzja o zainicjowaniu wspólnych działań, w które zaangażowała się także firma Avery Dennison.

W pierwszym etapie współpracy wewnętrzne szkolenia przeszli pracownicy ARW Focus, którzy zostali zaznajomieni z niezwykle bogatą ofertą Avery Dennison w zakresie folii samoprzylepnych dedykowanych m.in. na rynek grafiki pojazdowej. Mówi Krzysztof Wojtiuk: Zdecydowaliśmy się na tę współpracę, gdyż firma Avery Dennison – przy współpracy swoich dystrybutorów, przede wszystkim Plastics Group – zapewniła nam najlepszy poziom obsługi technicznej spośród wszystkich producentów materiałów samoprzylepnych obecnych na polskim rynku. Dziś, jeżeli klient nie ma określonych preferencji, to właśnie podłoża tej firmy są przez nas zalecane jako optymalne z myślą o aplikacji na samochodach. Od chwili podjęcia współpracy wykonaliśmy już szereg zleceń i mogę śmiało stwierdzić, że jej poziom nie odbiega od naszych oczekiwań.

W ostatnim czasie podjęte zostały kolejne kroki związane z wydzieleniem ze struktur ARW Focus spółki wykonującej usługi aplikacji folii na autach. Obecnie opracowujemy i udoskonalamy metody produkcyjne – mówi Zdzisław Wiącek. – Przygotowywane są też odpowiednie pomieszczenia produkcyjne, gdzie chcemy realizować bieżące zlecenia oraz prowadzić przy wsparciu Avery Dennison komercyjne szkolenia dla osób zainteresowanych profesjonalną aplikacją folii.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania ścisłej współpracy z firmą ARW Focus, która dysponuje jedną z największych w Polsce drukarń wielkoformatowych, a teraz wchodzi bardzo mocno w kolejny segment produkcji, tj. aplikacje folii na flotach samochodowych – mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Products na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. – Przez ten czas zrealizowaliśmy już wspólnie kilka ciekawych projektów, ale pełnia współpracy dopiero przed nami.

Jednym z takich wspólnych działań był udział ARW Focus i Avery Dennison w Wielkim Teście Flotowym, jaki odbył się niedawno w podwarszawskim Modlinie. Impreza, w której wzięło ponad 100 osób zarządzających flotami w dużych korporacjach oraz zajmujących się sprzedażą flotową samochodów, miała wyłonić najlepsze auto flotowe roku. ARW Focus jako sponsor spotkania i Avery Dennison jako jego partner, przeprowadziły dla uczestników testu wspólną prelekcję na temat materiałów samoprzylepnych stosowanych przy oklejaniu aut, właściwych technik aplikacji, warunków ich realizacji itd. Następnie uczestnicy spotkania wzięli udział w praktycznym pokazie aplikacji folii na samochodzie. Uczestnictwo w tego rodzaju imprezie świadczy o tym, że nie boimy się dużych wyzwań – mówi Krzysztof Wojtiuk. – Już niebawem chcemy być znaczącym graczem na niezwykle rozwijającym się rynku aplikacji folii na flotach samochodowych.

ARW Focus to firma działająca na rynku reklamy zewnętrznej od osiemnastu lat, w ciągu których przekształciła się z małego rodzinnego przedsiębiorstwa w dużą agencję, dysponującą własną drukarnią wielkoformatową. Jej park maszynowy, w skład którego wchodzą też pierwsze w Polsce urządzenia, obejmuje m.in. systemy drukujące Nur Expedio 3200, EFI Vutek QS 2000 (pozwalający na zadrukowywanie płaskich podłoży o szerokości do 2,05 m i grubości 5,08 cm), Spühl Virtu (maksymalna szerokość zadruku 3,5 m), Nur Fresco III 4C, dwa urządzenia firmy DGI oraz Seiko IP 6600-00 Colour Painter pozwalający na druk w jakości foto oraz szereg urządzeń do wykańczania i uszlachetniania druków. W skład firmy wchodzą też działy: graficzny, techniczny, administracyjny (zajmujący się wynajmem powierzchni reklamowej), plastyczny, a także wspomniana wcześniej specjalistyczna jednostka wyklejająca oraz własna flota samochodowa. Siedziba ARW Focus znajduje się we Wrocławiu, firma posiada też oddziały regionalne w Krakowie i w Trójmieście.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764