logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison premierowo na Festiwaldruku.pl

  PR 12.04.2017, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

Firma Avery Dennison dołączyła do grona wystawców tegorocznej edycji targów reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl. Podczas imprezy zaprezentuje najnowsze folie do druku cyfrowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-premierowo-na-festiwaldruku.pl,32144,artykul.html

Avery Dennison jest jednym z wiodących producentów materiałów samoprzylepnych, w tym folii do reklamy wizualnej - dedykowanych do druku wielkofomatowego, ploterowych, do zmiany koloru auta – wykorzystywanych przy oklejaniu samochodów, produkcji reklam podświetlanych, do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz budynków.

- Udział w FestiwalDruku.pl będzie dla nas szansą zaprezentowania szerszemu gronu klientów naszych nowości i rozwiązań zarówno usprawniających pracę aplikatorów folii, jak i umożliwiających optymalizację stanów magazynowych (jak uniwersalne folie High Opacity). Chcemy też zapoznać klientów z naszą ofertą szkoleniową i certyfikacyjną - podkreśla Elżbieta Janiak, Area Sales Manager Graphics Solutions EE and Russia.

Na FestiwalDruku.pl Avery Dennison prezentować będzie przede wszystkim folie do druku cyfrowego: wylewane MPI 1104 / 1105 i polimeryczne MPI 2800 High Opacity, folie ścienne, najnowsze rozwiązania w foliach translucentnych (seria 5600LD) oraz folie do zmiany koloru auta Supreme Wrapping Film.

Możliwości poszczególnych modeli folii do druku cyfrowego, które zostaną zaprezentowane na targach, można zobaczyć poniżej:

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764