logo
WIADOMOŚCI

Avery Dennison premierowo na Festiwaldruku.pl

  PR 12.04.2017, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Firma Avery Dennison dołączyła do grona wystawców tegorocznej edycji targów reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl. Podczas imprezy zaprezentuje najnowsze folie do druku cyfrowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-premierowo-na-festiwaldruku.pl,32144,artykul.html

Avery Dennison jest jednym z wiodących producentów materiałów samoprzylepnych, w tym folii do reklamy wizualnej - dedykowanych do druku wielkofomatowego, ploterowych, do zmiany koloru auta – wykorzystywanych przy oklejaniu samochodów, produkcji reklam podświetlanych, do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz budynków.

- Udział w FestiwalDruku.pl będzie dla nas szansą zaprezentowania szerszemu gronu klientów naszych nowości i rozwiązań zarówno usprawniających pracę aplikatorów folii, jak i umożliwiających optymalizację stanów magazynowych (jak uniwersalne folie High Opacity). Chcemy też zapoznać klientów z naszą ofertą szkoleniową i certyfikacyjną - podkreśla Elżbieta Janiak, Area Sales Manager Graphics Solutions EE and Russia.

Na FestiwalDruku.pl Avery Dennison prezentować będzie przede wszystkim folie do druku cyfrowego: wylewane MPI 1104 / 1105 i polimeryczne MPI 2800 High Opacity, folie ścienne, najnowsze rozwiązania w foliach translucentnych (seria 5600LD) oraz folie do zmiany koloru auta Supreme Wrapping Film.

Możliwości poszczególnych modeli folii do druku cyfrowego, które zostaną zaprezentowane na targach, można zobaczyć poniżej:

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone