logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Dennison szkoli klientów z Węgier

  PR 18.05.2009, przeczytano 1520 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 27-29 kwietnia w Budapeszcie odbywały się szkolenia warsztatowe w zakresie oklejania samochodów folią samoprzylepną, zorganizowane wspólnie przez firmę Avery Dennison i jej węgierskiego partnera – Nyomdaker Kft.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-dennison-szkoli-klientow-z-wegier-,8930,artykul.html

W imprezie, przebiegającej pod hasłem „Daker Rally”, wzięło udział w sumie niemal 60 osób, a wśród prowadzących część warsztatową znaleźli się dwaj polscy autoryzowani przez Avery Dennison specjaliści w zakresie aplikacji folii na pojazdach – Zdzisław Wiącek i Paweł Wasyliszyn.

Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Products na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej: Z uwagi na bardzo dużą frekwencję ze strony klientów nasz węgierski partner zdecydował się na zorganizowanie imprezy trzydniowej. Prezentowana podczas niej oferta, zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem uczestników. Warto dodać, że było to już kolejne spotkanie z klientami z Wegier, podczas którego firmy Avery Dennison i Nyomdaker wspólnie promowały tematykę związaną z profesjonalnym oklejaniem samochodów.

Każdego dnia w szkoleniach brała udział inna grupa odbiorców, jednak program każdej sesji był podobny. Część teoretyczną poprowadził Hans van den Berg z holenderskiej centrali Avery Dennison Graphics & Reflective Products, który zapoznał uczestników z materiałami samoprzylepnymi z rodziny Avery Graphics najczęściej wykorzystywanymi w grafice pojazdowej. Wśród omawianych folii znalazły się: Avery MPI 1005, Avery MPI 2002, Avery 700/800/900, laminat DOL 1030 oraz liczne folie specjalne. Część praktyczną poprowadzili Zdzisław Wiącek i Paweł Wasyliszyn, autoryzowani przez Avery Dennison i należący do sieci Avery Specialists wykonawcy grafik z użyciem folii tego producenta. Klienci byli szczególnie zainteresowani sprawami związanymi z przygotowaniem materiałów do wyklejania oraz samym procesem nanoszenia materiału na samochód. Dzięki obecności naszych specjalistów wiele kwestii technicznych zostało natychmiast wyjaśnionych – mówi Katarzyna Kozińska. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z odnotowanej frekwencji i zainteresowania ze strony klientów, dlatego już dziś zapowiadamy kolejne tego rodzaju spotkania zarówno na Węgrzech, jak też w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Firma Nyomdaker istnieje od 20 lat i jest jednym z największych na Węgrzech dostawców materiałów i mediów znajdujących zastosowanie m.in. w branżach poligraficznej i reklamowej. Od wielu lat współpracuje z Avery Dennison, wprowadzając i rozwijając nowe grupy produktów na tamtejszym rynku. Nyomdaker jest również partnerem znaczących dostawców sprzętu drukującego, jak HP, Gerber czy Mimaki, producentów tkanin (Sione, Ferrari Stamoid, Heytex) oraz firmy 3M w zakresie taśm przemysłowych.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764