logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Graphics w „Discovery Channel”

  PR 13.08.2008, przeczytano 1345 razy

W jednym z programów wyemitowanych przez stację „Discovery Channel”, poświęconym tematyce oklejania samochodów, znalazł się reportaż z firmy Avery Dennison Graphic & Reflective Products Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-graphics-w-discovery-channel,7715,artykul.html

Zespół redakcyjny programu „Jak oni to robią” odwiedził zakład produkcyjny Avery Dennison w holenderskim Hazerswoude pod koniec ubiegłego roku i – we współpracy z firmą Totally Dynamic, partnerem Avery Dennison – sfilmował kompletny proces oklejania samochodu przy użyciu folii samoprzylepnych z serii Avery Graphics: od ich wyprodukowania i cięcia, na aplikacji skończywszy.

Program „Jak oni to robią” odkrywa przed widzami procesy wytwarzania przedmiotów codziennego użytku. Odcinek poświęcony oklejaniu aut wyemitowano w Wielkiej Brytanii wiosną tego roku; kilka miesięcy później można go było obejrzeć także w innych krajach świata.

Podczas kręcenia programu wykorzystane zostały dwa rodzaje podłoży z bogatej oferty Avery Dennison Graphic & Reflective Products: folia samoprzylepna Avery MPI 1005, oraz specjalny, przezroczysty laminat ochronny Avery DOL 1030. Jako motyw graficzny przy oklejaniu auta, którym był sportowy Lotus Exige, wykorzystano brytyjską flagę.

Program, który mieli okazję obejrzeć widzowie „Discovery Channel” z całego świata, był znakomitą okazją do zaprezentowania nietuzinkowych właściwości folii z serii Avery Graphics. Przeprowadzony na potrzeby telewizji pokaz po raz kolejny udowodnił, że stworzone przez Avery Dennison materiały samoprzylepne są nie tylko bardzo przyjazne przy aplikacji, ale także przy ich usuwaniu z oklejonego pojazdu.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764