logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery Intermediate Wrapping Film – nowa folia do grafiki pojazdowej

  PR 04.05.2008, przeczytano 1112 razy

Firma Avery Dennison Graphics & Reflective Products wprowadziła do oferty nową folię samoprzylepną dedykowaną na rynek grafiki pojazdowej – Avery Intermediate Wrapping Film. Jest ona oferowana w 15 wersjach kolorystycznych i posiada 5-letnią gwarancję producenta. Folia jest już dostępna u autoryzowanych dystrybutorów Avery Graphics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-intermediate-wrapping-film--nowa-folia-do-grafiki-pojazdowej,7216,artykul.html

Oklejanie pojazdów to jeden z najbardziej popularnych sposobów na podkreślenie tożsamości korporacyjnej czy promocję marki; znajduje też szerokie zastosowanie w zakresie reklamy produktów, firm itd. Wykorzystanie kolorowej folii samoprzylepnej jest też metodą mniej czasochłonną, prostszą i – co bardzo znaczące – o wiele tańszą niż polakierowanie całej floty samochodowej w przypadku zmiany loga czy barw firmowych. Z myślą o wszystkich użytkownikach zainteresowanych oklejaniem aut firma Avery Dennison Graphics & Reflective Products stworzyła nową folię dedykowaną specjalnie na ten rynek – Avery Intermediate Wrapping Film. Dostępna w 15 wersjach kolorystycznych i oferująca 5-letni okres gwarancji, spełnia – zdaniem producenta – wymagania typowe dla większości aplikacji okresowych, gdzie niezbędna jest ograniczona zgodność z oryginalną barwą. Folia jest łatwo usuwalna, przez co znakomicie nadaje się np. do samochodów leasingowanych, którym po okresie eksploatacji można przywrócić oryginalny wygląd, zdejmując materiał samoprzylepny przy użyciu wycieraczki Squeeges i gorącego powietrza.

Zastosowania promocyjne
Z zalet nowej folii mogą z powodzeniem korzystać także firmy korporacyjne, duże firmy taksówkowe i inne przedsiębiorstwa posiadające rozbudowaną flotę samochodów, dla których okresowa zmiana wyglądu wszystkich pojazdów dla celów promocyjnych stanowi część działalności. Avery Intermediate Wrapping Foil, dzięki swoim parametrom w zakresie aplikacji i usuwania, jest odpowiednim wyborem zarówno dla końcowego użytkownika jak i dla firmy zajmującej się profesjonalnym oklejaniem aut. Folia jest dostępna u autoryzowanych partnerów Avery Graphics w rolach o długości 50 m i szerokości 1,52 m.
Okresowa i promocyjna grafika pojazdowa to rozwiązanie oznaczające coraz szersze możliwości dla wielu firm zajmujących się profesjonalnie aplikacją folii samoprzylepnych, produkcją systemów oznaczeń, drukiem i dalszą obróbką podłoży. Rynek ten notuje bardzo dynamiczny wzrost, dlatego niezbędne staje się wprowadzanie na rynek kolejnych produktów, które wesprą użytkownika w pozyskiwaniu nowych klientów i umożliwią zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Szybka i łatwa aplikacja bez pęcherzyków powietrza
Folia Avery Intermediate Wrapping Film oferuje szereg interesujących parametrów technicznych. Pierwszy z nich to technologia klejenia EasyApply, która sprawia, że osoby aplikujące podłoże mogą bezproblemowo nanosić ją na zaokrągloną powierzchnię aż do osiągnięcia zamierzonego efektu. Rozprowadzanie folii odbywa się przy pomocy specjalnej wycieraczki Avery Squeegee, zaś specjalnie zaprojektowane w materiale kanaliki gwarantują, że nie pojawią się pod nim pęcherzyki powietrza. Te cechy nowej folii są szczególnie przydatne wtedy, gdy do oklejenia jest przeznaczona liczna flota samochodowa.

Korzyści dla klienta
Jak zapewnia producent, dzięki zastosowaniu folii Avery Intermediate Wrapping Film końcowy rezultat jest zawsze satysfakcjonujący. Poza wysoką jakością materiału, dużą zaletą jest łatwość w jego aplikacji i usuwaniu, co znacznie skraca czas przestoju samochodów. Zastosowane przy produkcji folii barwniki są niezwykle trwałe, zapewniając odpowiednią intensywność kolorów przez cały okres eksploatacji samochodu. Avery Intermediate Wrapping Film to polimerowa, kalandrowana folia winylowa przeznaczona do aplikacji zarówno na powierzchniach płaskich jak i lekko zaokrąglonych; nie jest jednak przystosowana do aut posiadających duże wgłębienia, jak Mercedes Sprinter, Volkswagen LT czy Fiat Ducato.
Dodatkową zaletą Avery Intermediate Wrapping Film jest funkcja ochronna folii – w czasie jazdy auto jest zabezpieczone przed uszkodzeniem.

Sprawdzona w praktyce
Jak podaje producent, folia Avery Intermediate Wrapping Film została przetestowana i wykorzystana w produkcji rynkowej przez kilka europejskich firm zajmujących się profesjonalnie oklejaniem aut, współpracujących z właścicielami rozbudowanych flot samochodów. Ich opinie na temat nowego podłoża firmy Avery Dennison są bardzo pozytywne, niektórzy wręcz stwierdzili, że Avery Intermediate Wrapping Film to najlepsza folia okresowa do oklejania samochodów, jaka do tej pory pojawiła się na rynku.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764