logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery MPI 2601 – nowa folia dekoracyjna firmy Avery Dennison

  PR 21.12.2008, przeczytano 1109 razy

W ostatnim czasie firma Avery Dennison Graphic & Reflective Products rozszerzyła portfolio produkowanych przez siebie samoprzylepnych folii dekoracyjnych o model Avery MPI 2601 Wall Film. Jest to niezwykle trwała folia przeznaczona do zastosowań ściennych, zapewniająca wysoką jakość reprodukcji i łatwą aplikację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-mpi-2601--nowa-folia-dekoracyjna-firmy-avery-dennison,8283,artykul.html

Zdaniem producenta Avery MPI 2601 Wall Film to „nowej generacji”, kalandrowana folia winylowa dedykowana dla dynamicznie rozwijającego się segmentu zastosowań ściennych. Materiał jest przeznaczony do zadrukowywania w wielkoformatowych ploterach inkjetowych i oferuje odpowiednie właściwości pod względem obróbki i aplikowania.

Avery MPI 2601 Wall Film składa się z 152-mikronowej białej, satynowej, polimerowej, kalandrowanej folii winylowej, usuwalnego kleju akrylowego i dwustronnie powlekanego papieru polietylenowego. Trwałość, bez nadruku, gwarantowana przez producenta wynosi 4 lata. Folia jest oferowana w rolach o długości 45,7 m i szerokości 1,37 m.

Rekomendowane przez producenta zastosowania to wewnętrzne aplikacje na ścianach, zarówno o charakterze dekoracyjnym jak i promocyjnym, a także niezagospodarowane powierzchnie ścienne w sklepach, firmach, szkołach, szpitalach czy mieszkaniach.

Folia Avery MPI 2601 Wall Film jest kompatybilna z laminatami Avery DOL, których zastosowanie dodatkowo zwiększa jej trwałość i odporność na uszkodzenia.
Produkt jest dostępny od połowy listopada u europejskich dystrybutorów Avery Graphics. Ich aktualną listę można znaleźć na stronie internetowej www.europe.averygraphics.com.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764