logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery MPI 3420/3421 – nowe wielofunkcyjne folie matowe firmy Avery Dennison

  PR 28.12.2008, przeczytano 1482 razy

W ostatnim czasie w ofercie firmy Avery Dennison Graphic & Reflective Products pojawiły się nowe, wielofunkcyjne folie matowe Avery MPI 3420/3421, przeznaczone do zadrukowywania w inkjetowych ploterach wielkoformatowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-mpi-3420-3421--nowe-wielofunkcyjne-folie-matowe-firmy-avery-dennison,8304,artykul.html

Podłoża, dostępne w wersji z klejem usuwalnym i permanentnym, zostały zaprojektowane z myślą o zastosowaniach wewnętrznych i są dostępne u autoryzowanych dystrybutorów Avery Graphics od 1 grudnia br.

Jak zapewnia producent, folie Avery MPI 3420/3421 łączą w sobie znakomite właściwości pod względem obróbki i aplikowania z odpowiednią relacją jakości do ceny. Dzięki zastosowaniu szarego kleju, folie można naklejać na już istniejące podłoże, co pozwala uzyskać oszczędności czasu oraz wyeliminować koszty związane z koniecznością usuwania dotychczas istniejącej grafiki.

Avery MPI 3420 składa się z 80-mikronowej, białej, matowej, monomerycznej kalandrowanej folii winylowej, trwałego, szarego kleju akrylowego oraz papieru podłożowego o gramaturze 125 g/m2. Trwałość gwarantowana przez producenta wynosi 2 lata (bez nadruku).

Z kolei Avery MPI 3421 składa się z 80-mikronowej, białej, matowej, monomerycznej kalandrowanej folii winylowej, usuwalnego, szarego kleju akrylowego oraz papieru podłożowego o gramaturze 125 g/m2. Trwałość gwarantowana przez producenta wynosi, podobnie jak w przypadku modelu Avery MPI 3420, 2 lata (bez nadruku).

Obie folie są oferowane w 50-metrowych rolach o szerokości 1,067; 1,37 bądź 1,6 m. Zamówienia na nie można składać od 1 grudnia br. u wszystkich europejskich autoryzowanych dystrybutorów Avery Graphics. Aktualną listę dystrybutorów można znaleźć na stronie internetowej www.europe.averygraphics.com.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764