logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avery MPI 3601 Quick Mount – nowa folia samoprzylepna Avery Dennison

  PR 03.04.2008, przeczytano 1759 razy

W ostatnim czasie w ofercie Avery Dennison Graphics & Reflective Products pojawiła się nowa wszechstronna, błyszcząca, biała folia samoprzylepna przeznaczona do zadrukowywania w ploterach solwentowych i inkjetowych. Avery MPI 3601 Quick Mount, jest przeznaczona do szybkiego i łatwego aplikowania i usuwania krótkookresowych grafik, np. na pojazdach – autobusach, tramwajach i innych środkach transportu publicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-mpi-3601-quick-mount--nowa-folia-samoprzylepna-avery-dennison,7059,artykul.html

Jak podaje producent, największą zaletą niezwykle grubej, 150-mikronowej folii MPI 3601 Quick Mount jest 99% nieprzezroczystość, co sprawia, że można ją nanosić na już istniejącą grafikę. Monomeryczna struktura tej kalandrowanej folii powoduje, że materiał jest łatwy w użytkowaniu i daje niezwykle gładki efekt na wszystkich płaskich powierzchniach. W folii MPI 3601 Quick Mount zastosowano specjalną powłokę wierzchnią oraz wysokiej jakości klej o bardzo dobrej charakterystyce w zakresie usuwania, nawet po roku od aplikacji. W rezultacie otrzymuje się produkt użyteczny przy takich zastosowaniach jak: grafika wystawiennicza, reklama zewnętrzna i wewnętrzna, oklejanie pojazdów i inne.

Folia MPI 3601 Quick Mount jest przeznaczona do zadrukowywania w wielkoformatowych ploterach solwentowych i inkjetowych i zapewnia zdaniem producenta niezwykle wysoką jakość reprodukcji. Materiał jest kompatybilny z laminatem zabezpieczającym Avery DOL, zwiększającym ochronę powierzchni i trwałość aplikacji nawet do dwóch lat.

Folia MPI 3601 Quick Mount jest już dostępna u europejskich dystrybutorów Avery Graphics & Reflective Division.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764