logo
WIADOMOŚCI

Avery wprowadzi się do MLP Pruszków II

Mateusz Zawiślak  PR 05.07.2017, przeczytano 523 razy

Producent i dystrybutor etykiet oraz materiałów samoprzylepnych wynajął 13,3 tys. mkw. powierzchni magazynowej w parku logistycznym MLP Pruszków II. Nowy obiekt zostanie udostępniony firmie Avery Dennison Polska w maju 2018 roku. W transakcji doradzała firma Cushman & Wakefield.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avery-wprowadzi-sie-do-mlp-pruszkow-ii,33026,artykul.html

Avery Dennison Polska. Sp. z o.o. podpisała z MLP Group umowę najmu nieco ponad 13,3 tys. mkw. powierzchni magazynowej w parku logistycznym MLP Pruszków II. Całkowita powierzchnia budynku będzie wynosić ok. 36 tys. mkw.  Obiekt będzie przeznaczony na cele produkcyjno-magazynowe. Udostepnienie najemcy nowego obiektu w parku MLP Pruszków II planowane jest na koniec drugiego kwartału 2018 roku. W zawartej transakcji doradzała firma Cushman & Wakefield.

Firma Avery Dennison specjalizuje się w produkcji i dystrybucji samoprzylepnych materiałów opakowaniowych i etykiet.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia nowej umowy najmu. Za każdym razem elastycznie podchodzimy do indywidualnych potrzeb klientów, co powoduje że nasza oferta jest dla nich bardzo atrakcyjna. To zapewnia nam z kolei możliwość ciągłego rozwoju i wzrostu skali działania - podkreśliła Agnieszka Góźdź, Head of Leasing Department MLP Group S.A.

Centrum logistyczne MLP Pruszków II położone jest w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Park zajmuje łącznie 67 hektarów i docelowo ma obejmować 260 000 mkw. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.

Źródło: MLP Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
adzian, 14.07.2017

Ciekawe po 5 latach Avery wraca do Polski

Najnowsze w tym dziale:

10 lat technologii Kodak Flexcel NX
Podczas odbywającej się 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi konferencji Meet Kodak Polska, firma Kodak wraz z klientami i użytkownikami swoich rozwiązań świętowała 10. rocznicę wprowadzenia na rynek technologii Kodak Flexcel NX. Było to okazja do wspomnień z początków wprowadzania tej technologii na rynek, również w Polsce, a także do przedstawienia nowej inicjaty...
Introzap i Kolbus na targach Packaging Innovations 2018
Wśród wystawców targów Packaging Innovations 2018, jakie odbywały się w Warszawie w dniach 17-18 kwietnia br., po raz pierwszy pojawiła się firma Introzap. Promowała na nim zaawansowane rozwiązania Kolbus – swojego partnera handlowego, przeznaczone do produkcji opakowań luksusowych. Przygotowana przez firmę ekspozycja targowa uwzględniała różnego rodzaju pudełka, wykonane m.in. z zastosowan...
API Folie Polska na targach Packaging Innovations: Podsumowanie
Sukcesem zakończył się udział firmy API Folie Polska – lokalnego oddziału API Group (producenta specjalistycznych folii, laminatów i rozwiązań holograficznych dedykowanych m.in. branży opakowaniowej) w targach Packaging Innovations 2018. Odbywały się one dniach 17-18 kwietnia br. w Warszawie. Stoisko firmy, obfitujące w liczne próbki materiałów wytwarzanych przez API oraz przykłady ich pr...
Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
 
środa 25.04.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone