logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avia promuje się na outdoorze

  PR 17.08.2017, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Sieć stacji benzynowych Avia ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje pierwsze w Polsce stacje tej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avia-promuje-sie-na-outdoorze,33425,artykul.html

Pierwsza stacja pod marką Avia w Polsce została uruchomiona 5 czerwca br., w Łomży. Kolejne firma uruchomiła między innymi w Warszawie, Turku oraz w Zawadzkiem niedaleko Opola. Plakaty eksponują logotyp oraz informują o promocjach.

Kampania jest realizowana w Łomży na kilku nośnikach cityboard (6x3 m) i potrwa do końca sierpnia.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Bez tej informacji nie dałbym rady zasnąć dzięki

avatar użytkownika
,

Zupełnie niepotrzebnie się tym emocjonujesz - to informacja dla ludzi zainteresowanych rynkiem reklamy zewnętrznej.  

,

To jest bardzo ważna informacja.
Nie tylko dla rynku reklamy wielkoformatowej, ale także dla segmentu paliwowego.
  

avatar użytkownika
,

Osoby zainteresowane rynkiem paliwowym mają odrębne serwisy, podobnie osoby zainteresowane sportem, polityką czy gotowaniem.  

,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (trollowanie)  

,

Nie powinieneś usuwać komentarzy przy tak ważnych wiadomościach.
To oznaka słabości.
  

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764