logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avia promuje się na outdoorze

  PR 17.08.2017, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Sieć stacji benzynowych Avia ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje pierwsze w Polsce stacje tej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avia-promuje-sie-na-outdoorze,33425,artykul.html

Pierwsza stacja pod marką Avia w Polsce została uruchomiona 5 czerwca br., w Łomży. Kolejne firma uruchomiła między innymi w Warszawie, Turku oraz w Zawadzkiem niedaleko Opola. Plakaty eksponują logotyp oraz informują o promocjach.

Kampania jest realizowana w Łomży na kilku nośnikach cityboard (6x3 m) i potrwa do końca sierpnia.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Bez tej informacji nie dałbym rady zasnąć dzięki

avatar użytkownika
,

Zupełnie niepotrzebnie się tym emocjonujesz - to informacja dla ludzi zainteresowanych rynkiem reklamy zewnętrznej.  

,

To jest bardzo ważna informacja.
Nie tylko dla rynku reklamy wielkoformatowej, ale także dla segmentu paliwowego.
  

avatar użytkownika
,

Osoby zainteresowane rynkiem paliwowym mają odrębne serwisy, podobnie osoby zainteresowane sportem, polityką czy gotowaniem.  

,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (trollowanie)  

,

Nie powinieneś usuwać komentarzy przy tak ważnych wiadomościach.
To oznaka słabości.
  

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764