logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

  PR 06.03.2023, przeczytano 1611 razy
ilustracjastrzałka

1 marca Avon wystartował z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic. W nowym spocie marka prezentuje pierwszą na świecie pomadkę z nawilżającym środkiem wypełnionym kwasem hialuronowym[1]. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki – Masz w sobie siłę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avon-wraca-z-nowym-pozycjonowaniem-marki-i-kampania-reklamowa,399185,artykul.html

Kampania Avon promuje nowy produkt marki – pierwszą na świecie szminkę, która daje matowe wykończenie na ustach, jednocześnie je pielęgnując. W spocie promującym produkt wystąpiła brytyjska beatboxerka Hamzaa, która zgodnie z nowym hasłem Avon pokazuje, że ma w sobie siłę, by podążać własną ścieżką niezależnie od tego, co mówią inni. Usta to jej instrument – symbol tego, że kobiety mają głos.

Avon od lat tworzy lepszy świat dla kobiet, wspiera je i pokazuje, że są silne, niezależne i mogą wszystko! Stąd nowe hasło marki – Masz w sobie siłę, które inspiruje kobiety do podążania własną ścieżką, spełniania marzeń, realizowania nawet najbardziej ambitnych celów. Avon, od początku istnienia marki, poprzez swój model biznesowy wspiera kobiety w samorealizacji – ponad 20% ze sprzedaży produktów Avon pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet[[2].

- W tej kampanii pokazujemy się z nowej strony, nieoczywistej dla beauty. Avon oferuje nie tylko ulubione produkty Polek, na które każdy może sobie pozwolić, ale też działa na rzecz kobiet. Nasze kosmetyki to coś więcej niż fantastyczna jakość, porównywalna z ekskluzywnymi produktami z wyższej półki. To dodatkowe pieniądze dla tysięcy kobiet w Polsce, które są Konsultantkami Avon, dzięki którym mogą się rozwijać, uzyskać niezależność finansową, prowadzić własny biznes i spełniać marzenia. Chcielibyśmy, by kobiety, zastanawiając się nad wyborem szminki, kupiły szminkę Avon, ponieważ to innowacyjny produkt wysokiej jakości, a poza tym w ten sposób wspierają inne kobiety w realizacji ich marzeń – mówi Daniel Przemęcki, Head of category, brand and media w Avon Cosmetics Polska.

Kampania telewizyjna wystartowała 1 marca i potrwa do 9 kwietnia. Spoty będą emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Oprócz reklam TV Avon zaplanował również kampanię digitalową, która potrwa do 15.04, oraz influencerską (Instagram, TikTok), a także działania PR. Jest to adaptacja globalnej kampanii, której amplifikację Avon powierzył agencji VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za współpracę z influencerami – agencja BrandLift, a za komunikację PR – Garden of Words.

Źródło: Garden of Words

www.gardenofwords.eu

Dodatkowe informacje:

[1] Odnosi się do szminek z rdzeniem wypełnionym kwasem hialuronowym na podstawie badania rynku z dn.07.12.2022.
[2] Średnio, w oparciu o dane z roku 2021, dotyczące zniżek od sugerowanych cen odsprzedaży, oferowanych Konsultantkom Avon na całym świecie; nie każda Konsultantka uzyskuje maksymalne benefity, indywidualnie uzyskiwane wynagrodzenie jest uzależnione od różnych czynników.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764