logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

  PR 06.03.2023, przeczytano 1780 razy
ilustracjastrzałka

1 marca Avon wystartował z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic. W nowym spocie marka prezentuje pierwszą na świecie pomadkę z nawilżającym środkiem wypełnionym kwasem hialuronowym[1]. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki – Masz w sobie siłę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avon-wraca-z-nowym-pozycjonowaniem-marki-i-kampania-reklamowa,399185,artykul.html

Kampania Avon promuje nowy produkt marki – pierwszą na świecie szminkę, która daje matowe wykończenie na ustach, jednocześnie je pielęgnując. W spocie promującym produkt wystąpiła brytyjska beatboxerka Hamzaa, która zgodnie z nowym hasłem Avon pokazuje, że ma w sobie siłę, by podążać własną ścieżką niezależnie od tego, co mówią inni. Usta to jej instrument – symbol tego, że kobiety mają głos.

Avon od lat tworzy lepszy świat dla kobiet, wspiera je i pokazuje, że są silne, niezależne i mogą wszystko! Stąd nowe hasło marki – Masz w sobie siłę, które inspiruje kobiety do podążania własną ścieżką, spełniania marzeń, realizowania nawet najbardziej ambitnych celów. Avon, od początku istnienia marki, poprzez swój model biznesowy wspiera kobiety w samorealizacji – ponad 20% ze sprzedaży produktów Avon pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet[[2].

- W tej kampanii pokazujemy się z nowej strony, nieoczywistej dla beauty. Avon oferuje nie tylko ulubione produkty Polek, na które każdy może sobie pozwolić, ale też działa na rzecz kobiet. Nasze kosmetyki to coś więcej niż fantastyczna jakość, porównywalna z ekskluzywnymi produktami z wyższej półki. To dodatkowe pieniądze dla tysięcy kobiet w Polsce, które są Konsultantkami Avon, dzięki którym mogą się rozwijać, uzyskać niezależność finansową, prowadzić własny biznes i spełniać marzenia. Chcielibyśmy, by kobiety, zastanawiając się nad wyborem szminki, kupiły szminkę Avon, ponieważ to innowacyjny produkt wysokiej jakości, a poza tym w ten sposób wspierają inne kobiety w realizacji ich marzeń – mówi Daniel Przemęcki, Head of category, brand and media w Avon Cosmetics Polska.

Kampania telewizyjna wystartowała 1 marca i potrwa do 9 kwietnia. Spoty będą emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Oprócz reklam TV Avon zaplanował również kampanię digitalową, która potrwa do 15.04, oraz influencerską (Instagram, TikTok), a także działania PR. Jest to adaptacja globalnej kampanii, której amplifikację Avon powierzył agencji VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za współpracę z influencerami – agencja BrandLift, a za komunikację PR – Garden of Words.

Źródło: Garden of Words

www.gardenofwords.eu

Dodatkowe informacje:

[1] Odnosi się do szminek z rdzeniem wypełnionym kwasem hialuronowym na podstawie badania rynku z dn.07.12.2022.
[2] Średnio, w oparciu o dane z roku 2021, dotyczące zniżek od sugerowanych cen odsprzedaży, oferowanych Konsultantkom Avon na całym świecie; nie każda Konsultantka uzyskuje maksymalne benefity, indywidualnie uzyskiwane wynagrodzenie jest uzależnione od różnych czynników.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764