logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Agnieszki Rosy w Biteme!concept

  PR 25.06.2018, przeczytano 1342 razy

Agnieszka Rosa awansowała na stanowisko Deputy Creative Director w BITEME!concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-agnieszki-rosy-w-biteme%21concept,37020,artykul.html

Rozwój jej kariery wynika z prowadzenia coraz bardziej zaawansowanych agencyjnych projektów. Pracę w BITEME!concept rozpoczęła rok temu od zarządzania  zespołem, który zajmował się rewitalizacją powierzchni handlowych dla sieci Carrefour. Związana jest z branżą reklamową od 10 lat. Zanim przeszła do BITEME!concept jako senior art director była odpowiedzialna w Saatchi&Saatchi za obsługę marek m.in. z portfolio Carrefour, Maspex i Carlsberg.

Agnieszka Rosa pasjonuje się kulinariami, co pomagaj jej również przy kreowaniu kampanii dla branży spożywczej. Oprócz kuchni fascynuje ją architektura oraz podróże.

Źródło: BITEME!concept

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764