logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR

  PR 23.06.2021, przeczytano 296 razy
ilustracja

Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-barbary-jastrzebskiej-w-walk-pr,392008,artykul.html

Jastrzębska jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej dla kluczowego klienta Walk PR – LOTTE Wedel. Z firmą jest związana od 3 lat.

– Wspaniale jest pracować z ludźmi, którzy rozwijają się razem z naszą firmą i nabywają nowe kompetencje. Barbara jest niezwykle wszechstronną, kreatywną i utalentowaną ekspertką w zakresie szeroko rozumianej komunikacji korporacyjnej. Pracując, wraz z Barbarą, dla kultowej polskiej marki, wzajemnie inspirujemy się w zespole oraz rozwijamy kompetencje w zakresie prowadzenia profili na LinkedIn, działań employer branding oraz niestandardowej obecności w mediach – mówi Anna Borowiec-Góra, członkini zarządu Walk PR.

Barbara Jastrzębska ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży PR. Pracowała dla firm z branży telekomunikacyjnej, FMCG oraz fundacji.​​ Zarządza komunikacją korporacyjną w jej pełnym spektrum – od media relations, przez komunikację wewnętrzną, CSR i Employer Branding, po pozycjonowanie kadry zarządzającej w mediach i otoczeniu biznesowym. W Walk PR jest odpowiedzialna z działania korporacyjne dla LOTTE Wedel. Wcześniej pracowała m.in. dla: NUTRICIA Polska, Orange Polska czy Żywiec Zdrój.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764