logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans i nowy dział strategii w Imagine

  PR 22.05.2019, przeczytano 706 razy

Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-i-nowy-dzial-strategii-w-imagine,382565,artykul.html

Justyna Izydorczyk, do tej pory client service director, zajmie się rozwijaniem strategicznych kompetencji IMAGINE. Będzie nadzorować opracowywanie strategii działań digital oraz zarządzać przygotowywaniem strategii komunikacyjnych. Justyna jest związana z branżą marketingową od 12 lat. W Imagine zarządzała projektami dla takich klientów, jak m.in. Orange, NJU, T-mobile, Raiffeisen, Nest Bank, mBank, Bank Smart, ASUS, Mitsubishi, Smyk. Wcześniej związana m. in. z Okazje.info czy Vision Advertising Agency.

Paweł Smolarz przejmie obowiązki client service directora. W swoim portfolio ma projekty digitalowe dla Orange, PZPN, Poznań Game Arena, Mitsubishi, EnveloBank, Nest Banku, Getin Banku, Idemii czy Fundacji JiM. Wcześniej związany z agencją ECHO Marketing.

ilustracjastrzałka

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764