logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans i nowy dział strategii w Imagine

  PR 22.05.2019, przeczytano 179 razy

Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-i-nowy-dzial-strategii-w-imagine,382565,artykul.html

Justyna Izydorczyk, do tej pory client service director, zajmie się rozwijaniem strategicznych kompetencji IMAGINE. Będzie nadzorować opracowywanie strategii działań digital oraz zarządzać przygotowywaniem strategii komunikacyjnych. Justyna jest związana z branżą marketingową od 12 lat. W Imagine zarządzała projektami dla takich klientów, jak m.in. Orange, NJU, T-mobile, Raiffeisen, Nest Bank, mBank, Bank Smart, ASUS, Mitsubishi, Smyk. Wcześniej związana m. in. z Okazje.info czy Vision Advertising Agency.

Paweł Smolarz przejmie obowiązki client service directora. W swoim portfolio ma projekty digitalowe dla Orange, PZPN, Poznań Game Arena, Mitsubishi, EnveloBank, Nest Banku, Getin Banku, Idemii czy Fundacji JiM. Wcześniej związany z agencją ECHO Marketing.

ilustracjastrzałka

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764