logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Karoliny Pękalskiej w Big Picture

  PR 10.05.2021, przeczytano 682 razy
ilustracja

Karolina Pękalska, z Big Picture związana od 2017 roku, awansuje na stanowisko Senior Consultanta. Łącząc kompetencje PR produktowego, influencer relations oraz obsługi korporacyjnej, będzie kierować komunikacją topowych marek FMCG, a także projektami Panasonic.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-karoliny-pekalskiej-w-big-picture,391385,artykul.html

Big Picture od początku istnienia specjalizuje się w doradztwie strategicznym i projektach specjalnych m.in. dla tzw. „love brands” – ukochanych marek konsumenckich, które w swoich branżach są symbolem najwyższej jakości, ale też kreatywności w komunikacji.

Karolina Pękalska w Big Picture, razem z zespołem, prowadzi m.in. obsługę portfolio Panasonic. Od lat opiekuje się również portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo, belVita, Lubisie itd.), a także Barilla (w tym marką Wasa). Zgodnie z modelem Big Picture, prowadząc działania dla Klientów, Karolina łączy zarówno kompetencje z obszaru PR produktowego czy relacji z influencerami, jak i doświadczenie w PR korporacyjnym. Specjalizuje się w komunikacji marek spożywczych, beauty i w spektakularnych projektach z udziałem ambasadorów.

Na stanowisku Senior Consultant, które objęła w maju 2020 roku, Karolina będzie nadal rozwijać swoją ekspertyzę w budowaniu strategicznej komunikacji produktów. Jej praktyka i zespół FMCG mieści się w ramach szerszego teamu lifestyle, kierowanego przez Kamilę Kończak.

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764