logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications

  PR 29.06.2017, przeczytano 679 razy

Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska, został mianowany na stanowisko COO Publicis Communications. Od lipca b.r. będzie równolegle piastował oba stanowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-marka-gargaly-w-strukturach-publicis-communications,32972,artykul.html

Jako COO PubComm, Gargała odpowiadać będzie za wzmocnienie synergii pomiędzy agencjami Grupy przy jednoczesnym zachowaniu ich pełnej odrębności. W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy. Marek Gargała zasili trzyosobowy management Publicis Communications Polska i będzie raportował bezpośrednio do jego Chairmana & CEO Tomasza Pawlikowskiego.

Publicis Communications w Polsce obejmuje następujące marki: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.

- Marek od 18 lat jest jednym z moich najbliższych współpracowników. Zrealizowaliśmy razem wiele przedsięwzięć zarówno w Polsce jak i w regionie CEE. Liczę na jego aktywne wsparcie przy realizacji projektu Power of One w Polsce. -  powiedział Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO PubComm Polska.

Marek Gargała jest związany z branżą reklamową od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał pracując dla takich międzynarodowych agencji, jak J. Walter Thomson, Lintas oraz BBDO. Od 1999 roku pracuje na rzecz agencji Publicis, w której na początku piastował kolejno stanowiska Client Services Director i Deputy Managing Director. Od 2001 roku pełni rolę CEO.

Marek Gargała konsekwentnie od 18 lat buduje silne zespoły w agencjach tworzących Publicis Worldwide Polska, do których obecnie należą: Publicis, Publicis Lion, Publicis DWL, Publicis Healthcare, Publicis Consultants, oraz Prodigious. Kierowane przez niego firmy od lat utrzymują się w ścisłej czołówce branżowych rankingów. Zawdzięczają to m.in. rozważnemu podejściu do biznesu, którego efektem jest stabilny wzrost. Tylko w 2016 roku portfolio klientów agencji zarządzanych przez Marka Gargałę powiększyło się m. in. o marki: Chipita, Prudential, BGŻ Optima czy Nepentes Pharma. W latach 2011-2016 sprzedaż Publicis Worldwide Polska podwoiła się.

Pod sterami Marka Gargały Publicis zdobył szereg prestiżowych nagród, w tym m.in. Brąz na festiwalu kreatywnym CANNES LIONS w 2011 roku oraz łącznie 23 statuetki EFFIE, wliczając w to tzw. koronę: Grand Prix oraz złoto w kategorii „Long Term Marketing Excellence”. W rankingu EFFIE, który obejmuje lata 2010-2014, Publicis Worldwide Polska zajęła trzecie miejsce wśród najbardziej skutecznych agencji na rynku.

W latach 2006-2008 Marek Gargała był Członkiem Zarządu SAR, w tym 2007-2008 Prezesem. W 2017 roku został ponownie Członkiem Komitetu EFFIE.

Marek Gargała zawodowo specjalizuje się w śledzeniu trendów rynkowych, dotyczących jakości, koniunktury, zatrudnienia i struktury rynków, w kształtowaniu relacji biznesowych pomiędzy klientami i agencjami oraz w zagadnieniach związanych z finansami. Prywatnie interesuje się makroekonomią, sportami motorowodnymi, narciarstwem, literaturą oraz kulturą krajów byłej Jugosławii.

Źródło: PUBLICIS GROUPE

www.publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764