logo
WIADOMOŚCI

Awans Moniki Daniluk w Multikino Media

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 398 razy

Monika Daniluk awansowała w strukturach Biura Reklamy Multikino Media na stanowisko Starszy Manager ds. Analiz i Wsparcia Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-moniki-daniluk-w-multikino-media,35778,artykul.html

Obecnie Monika Daniluk zajmuje się analizami rynku kinowego, raportowaniem przychodów i kosztów, a także dbaniem o procedury w zespole.

W Multikinie pracuje od 2007 roku. Zaczynała na stanowisku Koordynatora Biura Reklamy.

Wcześniej była związana m.in. z domem mediowym MEC oraz biurem reklamy Discovery Polska.

Prywatnie Monika Daniluk jest założycielką organizacji walczącej z zanieczyszczeniem powietrza „Warszawa Bez Smogu”.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone