logo
WIADOMOŚCI

Awans Moniki Daniluk w Multikino Media

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 349 razy

Monika Daniluk awansowała w strukturach Biura Reklamy Multikino Media na stanowisko Starszy Manager ds. Analiz i Wsparcia Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-moniki-daniluk-w-multikino-media,35778,artykul.html

Obecnie Monika Daniluk zajmuje się analizami rynku kinowego, raportowaniem przychodów i kosztów, a także dbaniem o procedury w zespole.

W Multikinie pracuje od 2007 roku. Zaczynała na stanowisku Koordynatora Biura Reklamy.

Wcześniej była związana m.in. z domem mediowym MEC oraz biurem reklamy Discovery Polska.

Prywatnie Monika Daniluk jest założycielką organizacji walczącej z zanieczyszczeniem powietrza „Warszawa Bez Smogu”.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Social Media Communication w Tailor Made PR
Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.
Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
 
piątek 22.06.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone