logo
WIADOMOŚCI

Awans Moniki Daniluk w Multikino Media

  PR 13.03.2018, przeczytano 427 razy

Monika Daniluk awansowała w strukturach Biura Reklamy Multikino Media na stanowisko Starszy Manager ds. Analiz i Wsparcia Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-moniki-daniluk-w-multikino-media,35778,artykul.html

Obecnie Monika Daniluk zajmuje się analizami rynku kinowego, raportowaniem przychodów i kosztów, a także dbaniem o procedury w zespole.

W Multikinie pracuje od 2007 roku. Zaczynała na stanowisku Koordynatora Biura Reklamy.

Wcześniej była związana m.in. z domem mediowym MEC oraz biurem reklamy Discovery Polska.

Prywatnie Monika Daniluk jest założycielką organizacji walczącej z zanieczyszczeniem powietrza „Warszawa Bez Smogu”.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google+ i jego interfejsy API są zamykane wcześniej niż planowano pierwotnie. Jest to następstwem wykrycia w listopadzie nowej usterki ochrony prywatności, która ujawniła dane ponad 52 milionów użytkowników, ogłosiło Google.
Agencja mediowa Havas Media wygrała przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2019 r.
Agora ponownie w gronie odpowiedzialnych spółek Respect Index
Już po raz drugi Agora S.A. znalazła się w składzie RESPECT Index - giełdowego indeksu spółek wyróżniających się odpowiedzialnym i zrównoważonym podejściem do zarządzania, a dzięki temu bardziej atrakcyjnych dla inwestorów i wykazujących wyższą stopę zwrotu niż przeciętna rynkowa. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy...
Nowe zdjęcia Street View z polskich miast
Street View to jedna z najpopularniejszych funkcji Map Google, dzięki niej możecie oglądać zdjęcia 360 stopni ulic i miejsc użyteczności publicznej z perspektywy przechodnia. Ostatnie zdjęcia Polski wykonywane samochodami Street View robione były w 2014 r. Od tamtego czasu w polskich miastach wiele się zmieniło. Np. w Gdańsku nie było jeszcze Muzeum II Wojny Światowej,...
Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone