logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Piotra Michalaka w Mediahub Poland

  PR 03.08.2022, przeczytano 435 razy
ilustracja

Do tej pory Piotr Michalak jako head of digital client service odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów domu mediowego MediaHub Poland. W uznaniu za dotychczasowe osiągnięcia, zwiększono jego zakres obowiązków i powierzono koordynację wszystkich projektów cyfrowych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-piotra-michalaka-w-mediahub-poland,396798,artykul.html

Piotr Michalak pracuje w MediaHub Poland od maja 2020 roku. Do tej pory był odpowiedzialny jedynie za część cyfrowych projektów agencji - m.in. dla marek 4F, Veolia, Zwilling, Majonez Kielecki i BNP Paribas Real Estate. W ramach nowych zadań powierzono mu koordynację zespołu wszystkich accountów specjalizujących się w digitalu. Oznacza to także nadzór nad współpracą - m.in.  Vision Express, Kross, Telepizza, Dell, a także pozyskiwanie nowych klientów.

- Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Piotra pozwoli zapewnić dalszy rozwój naszej oferty digital i zarządzać relacjami z reklamodawcami tak, by wprowadzić cenne strategiczne myślenie oraz pomóc markom w transformacji cyfrowej - wyjaśnia Ewa Góralska, managing director MediaHub. - Chcemy umacniać naszą pozycję w tym obszarze, stwarzać klientom możliwość szybkiego uzyskania przewagi konkurencyjnej, proponować najlepsze sposoby dotarcia do odbiorców w cyfrowym świecie. A Piotr już od dłuższego czasu wykonywał fantastyczną pracę realizując założone przez nas cele - podkreśla.

Oprócz kompetencji cyfrowych Piotr Michalak to także doświadczony menedżer. W reklamie pracuje od 16 lat - przed dołączeniem do MediaHub był client service directorem w JU Agencja, pracował także w CR Media Consulting i domu mediowym Value Media. Koordynował projekty dla klientów z wielu różnych branż m.in.: Tauron, Krajowy Rejestr Długów, FoodCare, VW, Audi, Porsche, Nazwa.pl, Leroy Merlin, Wirtualna Polska.

Źródło: MediaHub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764