logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Piotra Michalaka w Mediahub Poland

  PR 03.08.2022, przeczytano 939 razy
ilustracja

Do tej pory Piotr Michalak jako head of digital client service odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów domu mediowego MediaHub Poland. W uznaniu za dotychczasowe osiągnięcia, zwiększono jego zakres obowiązków i powierzono koordynację wszystkich projektów cyfrowych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-piotra-michalaka-w-mediahub-poland,396798,artykul.html

Piotr Michalak pracuje w MediaHub Poland od maja 2020 roku. Do tej pory był odpowiedzialny jedynie za część cyfrowych projektów agencji - m.in. dla marek 4F, Veolia, Zwilling, Majonez Kielecki i BNP Paribas Real Estate. W ramach nowych zadań powierzono mu koordynację zespołu wszystkich accountów specjalizujących się w digitalu. Oznacza to także nadzór nad współpracą - m.in.  Vision Express, Kross, Telepizza, Dell, a także pozyskiwanie nowych klientów.

- Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Piotra pozwoli zapewnić dalszy rozwój naszej oferty digital i zarządzać relacjami z reklamodawcami tak, by wprowadzić cenne strategiczne myślenie oraz pomóc markom w transformacji cyfrowej - wyjaśnia Ewa Góralska, managing director MediaHub. - Chcemy umacniać naszą pozycję w tym obszarze, stwarzać klientom możliwość szybkiego uzyskania przewagi konkurencyjnej, proponować najlepsze sposoby dotarcia do odbiorców w cyfrowym świecie. A Piotr już od dłuższego czasu wykonywał fantastyczną pracę realizując założone przez nas cele - podkreśla.

Oprócz kompetencji cyfrowych Piotr Michalak to także doświadczony menedżer. W reklamie pracuje od 16 lat - przed dołączeniem do MediaHub był client service directorem w JU Agencja, pracował także w CR Media Consulting i domu mediowym Value Media. Koordynował projekty dla klientów z wielu różnych branż m.in.: Tauron, Krajowy Rejestr Długów, FoodCare, VW, Audi, Porsche, Nazwa.pl, Leroy Merlin, Wirtualna Polska.

Źródło: MediaHub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764