logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans serwisu Infor.pl. Ponad 8,5 mln użytkowników w sierpniu

  PR 05.10.2024, przeczytano 204 razy
ilustracja

Serwis Infor.pl zanotował w sierpniu wzrost liczby użytkowników, zasięgu oraz średniej długości pobytu na stronie. Portal odwiedziło ponad 8,5 miliona internautów, co było drugim wynikiem zeszłego miesiąca w kategorii biznesowo-prawnej. Infor.pl wyprzedził Business Insider Polska i zbliżył się do lidera – portalu money.pl. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-serwisu-infor.pl.-ponad-8%2C5-mln-uzytkownikow-w-sierpniu,405964,artykul.html

Sierpień przyniósł kilka ważnych przetasowań na rynku medialnym. Infor.pl awansował na pozycję wicelidera z wynikiem wyższym o 5,4% względem lipca. Portal Grupy DGP INFOR zyskał ponad 435 tysięcy czytelników.

Łącznie w sierpniu serwis odwiedziło 8,557 mln unikalnych użytkowników, co oznacza, że na stronę wszedł więcej niż co czwarty internauta (28,67% zasięgu). Świetny miesiąc dla Infor.pl pozwolił znacząco zbliżyć się do lidera rankingu, czyli portalu money.pl. W sierpniu oba serwisy dzieliło zaledwie 17 tysięcy użytkowników.

Infor.pl nieznacznie ustąpił liderowi, notując wzrost liczby czytelników i zasięgu, ale to nie wszystko. Zwiększył się również średni czas wyświetlania strony. W serwisie należącym do Grupy DGP INFOR internauci spędzali średnio 6 minut i 2 sekundy, o 11,7% więcej czasu niż miesiąc wcześniej.

Źródło: Infor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strefa wolna od Jingle Bells w radiu Eska ROCK
Jak co roku Eska ROCK zaprasza słuchaczy do unikalnej „Strefy wolnej od Jingle Bells”. W ramach akcji radio rezygnuje z grania jakichkolwiek świątecznych piosenek, stanowiąc alternatywę dla innych rozgłośni radiowych.
Smakosze drugim serwisem kulinarnym w listopadzie
Serwis Smakosze.pl (Iberion) zamknął listopad na drugiej pozycji wśród serwisów kulinarnych w Polsce. Jak wynika z danych Mediapanel, serwis odwiedziło w ubiegłym miesiącu 5,1 mln realnych użytkowników, co czyni go jednym z liderów kategorii tematycznej. 
My wiemy, o co zapytać: kampania wizerunkowa TOK FM
Radio TOK FM, lider wśród stacji radiowych oferujących merytoryczne dziennikarstwo i pogłębioną analizę wydarzeń, wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym...
Świąteczne niespodzianki stacji Grupy Eurozet
Gwiazdkowy pociąg, pachnące choinki, legendarne wory Mikołaja, czytanie dzieciom w Mikołajki, adrenalina na torze samochodowym i kosze prezentów to tylko część niespodzianek, które czekają na słuchaczy stacji należących do Grupy Eurozet w okresie przedświątecznym. Ruszyły świąteczne akcje i konkursy antenowe,...
Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet
Grupa Eurozet finalizuje zapowiadane zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764