logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Tomasza Orłowskiego w Gong

  PR 13.11.2018, przeczytano 685 razy

Tomasz Orłowski awansował w strukturach agencji kreatywnej Gong, należącej do Group One. Jako Account Director odpowiada za całokształt współpracy z jednym z kluczowych klientów agencji - ING Bankiem Śląskim.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-tomasza-orlowskiego-w-gong,380112,artykul.html

Tomasz Orłowski z branżą reklamową związany jest od 11 lat. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobył m.in. w agencji Leo Burnett, gdzie przez ponad 6 lat prowadził kampanie ATL, BTL oraz on-line dla takich klientów jak: AXA, CEDC, Samsung czy Fiat Auto Poland. Następnie, jako Account Manager w Grandes Kochonos, odpowiadał za strategię komunikacji oraz koordynację działań ATL m.in. dla klientów: Play, Wedel oraz Vivus.  

Z agencją kreatywną Gong związany jest od marca 2017 roku. Do tej pory, jako Senior Account Manager, odpowiedzialny był za działania w obszarze digital na rzecz Virgin Mobile oraz ING Banku Śląskiego. Od początku października Tomasz Orłowski awansował na stanowisko Account Directora. Do jego zadań należy przede wszystkim kompleksowa obsługa jednego z kluczowych klientów agencji - ING Banku Śląskiego, w tym koordynacja projektów realizowanych w ramach wygranego właśnie przetargu na całościową obsługę komunikacji Banku ING w kanałach cyfrowych.

- Tomek od czasu dołączenia do zespołu z sukcesami prowadził projekty dla naszych klientów. Jego zaangażowanie, profesjonalizm, sumienność i umiejętności biznesowe zadecydowały o tej decyzji. Awans na stanowisko Account Directora to wyraz uznania dla jego osiągnięć i wkładu w rozwój agencji - mówi Jacek Ryniecki, Client Service Director.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764