
W maju Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Head of New Business & Partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Na stanowisku Head of New Business & Partnerships Łukasz Gawęcki będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów z firm i branż, które do tej pory nie reklamowały się na wielkim kinowym ekranie. Ponadto będzie koordynował obsługę domów mediowych i nadal współpracował z kluczowymi klientami – Groupon, Colian, Oponeo.pl, PKP Państwowe Linie Kolejowe, Rossmann, LEGO Polska, Amazon, Mattel Poland, Storytel, Wedel, PGE, BookBeat oraz Totalizator Sportowy – zapewniając wzrost częstotliwości ich obecności w kampaniach reklamowych w kinie.
Łukasz Gawęcki od lat z sukcesami współpracuje z naszymi klientami przy realizacji ich kampanii reklamowych w kinie oraz przy projektach specjalnych takich jak „Kino na Obcasach” czy OFFowe czwartki. Awans na stanowisko Head of Business & Partnerships to kolejny etap w rozwoju kariery Łukasza, a jego wiedza i zaangażowanie na pewno wpłyną pozytywnie na rozwój naszej firmy i przyniosą nam nowe możliwości biznesowe. – podkreśla Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.
Łukasz Gawęcki jest związany z grupą Multikino S.A. od 2012 roku. Do zespołu Multikino Media dołączył w 2014 roku na stanowisko Event Managera, a następnie po roku rozpoczął pracę jako Sales Manager. W 2019 awansował na Senior Sales Managera, a po czterech latach objął stanowisko Senior Sales & Partnership Managera.
Źródło: Multikino Media