logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media

  PR 09.05.2024, przeczytano 198 razy
ilustracja

W maju Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Head of New Business & Partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w%C2%A0biurze-reklamy-multikino-media,404150,artykul.html

Na stanowisku Head of New Business & Partnerships Łukasz Gawęcki będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów z firm i branż, które do tej pory nie reklamowały się na wielkim kinowym ekranie. Ponadto będzie koordynował obsługę domów mediowych i nadal współpracował z kluczowymi klientami – Groupon, Colian, Oponeo.pl, PKP Państwowe Linie Kolejowe, Rossmann, LEGO Polska, Amazon, Mattel Poland, Storytel, Wedel, PGE, BookBeat oraz Totalizator Sportowy – zapewniając wzrost częstotliwości ich obecności w kampaniach reklamowych w kinie.

Łukasz Gawęcki od lat z sukcesami współpracuje z naszymi klientami przy realizacji ich kampanii reklamowych w kinie oraz przy projektach specjalnych takich jak „Kino na Obcasach” czy OFFowe czwartki. Awans na stanowisko Head of Business & Partnerships to kolejny etap w rozwoju kariery Łukasza, a jego wiedza i zaangażowanie na pewno wpłyną pozytywnie na rozwój naszej firmy i przyniosą nam nowe możliwości biznesowe. – podkreśla Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Łukasz Gawęcki jest związany z grupą Multikino S.A. od 2012 roku. Do zespołu Multikino Media dołączył w 2014 roku na stanowisko Event Managera, a następnie po roku rozpoczął pracę jako Sales Manager. W 2019 awansował na Senior Sales Managera, a po czterech latach objął stanowisko Senior Sales & Partnership Managera.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

Dodatkowe informacje:

Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w 2012 roku w ramach struktury Grupy Multikino. Oferta spółki składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej (centralnej i lokalnej), sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej obejmującej organizację konferencji w kinach oraz sprzedaż kuponów. Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino. Multikino Media jest najlepszym biurem reklamy w branży kinowej według raportu Media Marketing Polska 2023.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 Zmiany w zarządzie AMS
1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764