logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w 3M Poland

  PR 29.10.2007, przeczytano 1760 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem października 2007 r. Zbigniew Grabowski, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu w 3M Poland objął stanowisko Business Development Managera Europy Środkowo-Wschodniej koncernu 3M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-3m-poland,6304,artykul.html

Do nowych obowiązków Zbigniewa Grabowskiego będą należały zadania związane z rozwojem strategii biznesu i planowaniem strategicznym dla rynku środkowej i wschodniej części Europy ze szczególną uwagą skierowaną na Ukrainę, Węgry, Rumunię, Czechy oraz Izrael. Z.Grabowski będzie także odpowiedzialny za wsparcie, szkolenia i konsultacje w zakresie CRM (Customer Relationship Management) oraz eMarketingu w zainteresowanych oddziałach 3M w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowe zadania wynikające ze zmiany stanowiska na Business Development Managera Zbigniew Grabowski będzie łączył z dotychczasowymi - Dyrektora ds. Marketingu 3M Poland.

- Nasza firma rozwija się bardzo prężnie w Europie Środkowo-Wschodniej, to dla nas bardzo interesujący rynek. Cieszę się, że powierzono mi opiekę nad planowaniem strategicznym firmy w tym właśnie regionie. Jest to obszar, na którym bardzo silnie się rozwijamy i który wymaga podejmowania ważnych i strategicznych decyzji – mówi Zbigniew Grabowski.

Zbigniew Grabowski ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii. Do zespołu 3M dołączył w 1993 roku. Poprzednio pracował na stanowisku dyrektora handlowego rynku w sektorze Display & Graphics (materiały odblaskowe i reklama wizualna) oraz Safety, Security & Protection Services.

W życiu Zbigniew Grabowski kieruje się maksymą „carpe diem”. Każdy dzień jest dla niego ważnym wydarzeniem, bo to jedyny czas, którym tak naprawdę dysponujemy. Prywatnie ceni dobrą kuchnię i literaturę.

Źródło: 3M Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764