Z początkiem października 2007 r. Zbigniew Grabowski, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu w 3M Poland objął stanowisko Business Development Managera Europy Środkowo-Wschodniej koncernu 3M.
Do nowych obowiązków Zbigniewa Grabowskiego będą należały zadania związane z rozwojem strategii biznesu i planowaniem strategicznym dla rynku środkowej i wschodniej części Europy ze szczególną uwagą skierowaną na Ukrainę, Węgry, Rumunię, Czechy oraz Izrael. Z.Grabowski będzie także odpowiedzialny za wsparcie, szkolenia i konsultacje w zakresie CRM (Customer Relationship Management) oraz eMarketingu w zainteresowanych oddziałach 3M w Europie Środkowo-Wschodniej.
Nowe zadania wynikające ze zmiany stanowiska na Business Development Managera Zbigniew Grabowski będzie łączył z dotychczasowymi - Dyrektora ds. Marketingu 3M Poland.
- Nasza firma rozwija się bardzo prężnie w Europie Środkowo-Wschodniej, to dla nas bardzo interesujący rynek. Cieszę się, że powierzono mi opiekę nad planowaniem strategicznym firmy w tym właśnie regionie. Jest to obszar, na którym bardzo silnie się rozwijamy i który wymaga podejmowania ważnych i strategicznych decyzji – mówi Zbigniew Grabowski.
Zbigniew Grabowski ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii. Do zespołu 3M dołączył w 1993 roku. Poprzednio pracował na stanowisku dyrektora handlowego rynku w sektorze Display & Graphics (materiały odblaskowe i reklama wizualna) oraz Safety, Security & Protection Services.
W życiu Zbigniew Grabowski kieruje się maksymą „carpe diem”. Każdy dzień jest dla niego ważnym wydarzeniem, bo to jedyny czas, którym tak naprawdę dysponujemy. Prywatnie ceni dobrą kuchnię i literaturę.
Źródło: 3M Poland