logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem

  PR 18.07.2019, przeczytano 551 razy

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-biurze-reklamy-multikino-media---lukasz-gawecki-zostaje-senior-sales-managerem,383297,artykul.html

Jako senior sales manager Łukasz Gawęcki odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media.

Jednocześnie nadal zajmuje się kluczowymi klientami Multikino Media, jak: Kompania Piwowarska, spółki PKP, PGE, Groupon, Payback, Wedel, Colian, a także współpracuje z domami mediowymi: Zenith, Initiative, Universal McCann.

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikino S.A. jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie aż do tej pory pracował jako sales manager.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV
Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.
Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
Onet Premium rozwija nowe partnerstwa i rozpoczyna kolejną współpracę z firmą vivo z obszaru telekomunikacji. W ramach współpracy Onet Premium będzie dostępny dla klientów marki vivo w specjalnej promocji. Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764