logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem

  PR 18.07.2019, przeczytano 237 razy

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-biurze-reklamy-multikino-media---lukasz-gawecki-zostaje-senior-sales-managerem,383297,artykul.html

Jako senior sales manager Łukasz Gawęcki odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media.

Jednocześnie nadal zajmuje się kluczowymi klientami Multikino Media, jak: Kompania Piwowarska, spółki PKP, PGE, Groupon, Payback, Wedel, Colian, a także współpracuje z domami mediowymi: Zenith, Initiative, Universal McCann.

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikino S.A. jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie aż do tej pory pracował jako sales manager.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Medonet w nowej odsłonie
W połowie stycznia br. Medonet uruchomił nową wersję serwisu medonet.pl. Nowoczesny i przejrzysty layout oraz nowe narzędzia i funkcjonalności towarzyszą zmianom w polityce wydawniczej.  
„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” od lutego w TVP2
Od niedzieli 2 lutego 2020 r. na antenę telewizyjnej Dwójki powróci uwielbiany przez widzów program muzyczny „Szansa na sukces” w specjalnej edycji, która wyłoni reprezentanta Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020.
Mateusz Aleksandrowicz dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl
Z początkiem lutego br. w zespole portalu Gazeta.pl nastąpi szereg zmian, związanych z rozszerzeniem zakresu obowiązków Mateusza Aleksandrowicza, który będzie pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl. Zmienią się również stanowiska: Bartosza Raja, Mileny Bryły, Anny Budyńskiej, Łukasza Kijka w Gazeta.pl oraz Macieja Kucharskiego i...
15 lat Szkła Kontaktowego
25 stycznia Szkło Kontaktowe obchodzi 15-te urodziny. Z tej okazji już  w piątek 24 stycznia mamy dla widzów dwugodzinne wydanie programu na żywo z publicznością.
Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom”
Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764