logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem

  PR 18.07.2019, przeczytano 255 razy

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-biurze-reklamy-multikino-media---lukasz-gawecki-zostaje-senior-sales-managerem,383297,artykul.html

Jako senior sales manager Łukasz Gawęcki odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media.

Jednocześnie nadal zajmuje się kluczowymi klientami Multikino Media, jak: Kompania Piwowarska, spółki PKP, PGE, Groupon, Payback, Wedel, Colian, a także współpracuje z domami mediowymi: Zenith, Initiative, Universal McCann.

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikino S.A. jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie aż do tej pory pracował jako sales manager.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża odzieżowa zwiększa aktywność
Ogłoszony w marcu b.r. stan epidemii i związane z nim ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej w oczywisty sposób wymusiły na wielu firmach modyfikację dotychczasowych działań marketingowych. Gemius przyjrzał się zmianom w aktywności reklamowej poszczególnych branż na przestrzeni 6 tygodni (od 10 lutego do 22 marca).
Dyrektor ds. mediów, rozrywki i technologii – Jason Kilar został mianowany na stanowisko dyrektora generalnego WarnerMedia i obejmie je 1 maja. Jego przełożonym będzie John Stankey, prezes i dyrektor ds. operacyjnych AT&T.
#Brawadlawas – media zachęcają do podziękowania pracownikom służby zdrowia
#BrawaDlaWas to wspólna akcja zainicjowana przez największe media w Polsce, która ma celu wyrażenie uznania dla lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek, salowych, laborantów i innych osób dbających o ochronę zdrowia. Media wspólnie zachęcają, aby 7 kwietnia br., z okazji Światowego Dnia Zdrowia, brawami podziękować medykom za...
Siódemka z kolejnym rekordem
W sobotę, 4 kwietnia, TVN7 odnotowało najwyższą oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Udział w rynku wyniósł 6,84% w grupie komercyjnej 16-49. Stacja zajęła tym samym drugie miejsce wśród najchętniej wybieranych kanałów, plasując się tuż za TVN.
Polska Press: #Wspieramylokalnybiznes
Polska Press Grupa uruchomiła projekt wsparcia dla lokalnych firm z całej Polski. Wspieramy Lokalny Biznes to miejsce dla przedsiębiorców, gdzie mogą otrzymać wsparcie eksperckie, poradnicze oraz bezpłatną przestrzeń do publikacji informacji o swojej ofercie w serwisach internetowych Grupy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764