
Anna Natasza Górecka awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner w agencji oS3.
Jako Senior Strategic Planner, Anna będzie odpowiedzialna za planowanie strategii komunikacji, procesy pozycjonowania marek i obsługę strategiczną kluczowych klientów agencji. Jej specjalizacją są projekty bazujące na dedykowanych badaniach konsumenckich. Będzie nadal raportowała bezpośrednio Bartosza Gąsiorowskiego, Strategy Directora w oS3.
- Awans Ani to z jednej strony docenienie jej umiejętności i doświadczenia, z drugiej większa odpowiedzialność w prowadzeniu dużych projektów strategicznych, których w oS3 przybywa - mówi Bartosz Gąsiorowski, Strategy Director oS3 i dodaje: - Nie mam wątpliwości, że Ania doskonale poradzi sobie w powierzonych jej zadaniach.
Anna Natasza ma ponad siedmioletnie doświadczenie w branży reklamowej. W latach 2014-2019 była częścią teamu pracowała w McCann Worldgroup (obecnie McCann Poland), następnie po roku działania jako freelancerka dołączyła do zespołu oS3. Pracowała zarówno dla marek globalnych (L’Oreal Paris, Maybelline, Coca-Cola, marki z portfolio Nestle), jak i lokalnych (Dantex, Kropla Beskidu, Kochaj.pl). Kampanie, które współtworzyła, trzykrotnie zostały nagrodzone Effie (w tym złoto dla marki Permen w 2016). W McCann Worldgroup odpowiadała za projekty w ramach lokalnego oddziału Truth Central, prowadząc badania ilościowe i jakościowe. Z wykształcenia jest psycholożką, a od lutego 2021 pracuje wolontaryjnie z Fundacją Onkologiczną Alivia, wspierając ją w procesie rebrandingu i usystematyzowania pozycjonowania marki.
Źródło: oS3