logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w dziale technologii oraz nowa jednostka biznesowa VMLY&R Poland

  PR 10.05.2023, przeczytano 566 razy
ilustracja

Sławek Wala, dotychczas Chief Technology Officer (CTO) w VMLY&R Poland, od 1 maja obejmuje stanowisko Managing Director w nowo utworzonej jednostce biznesowej Production HUB. Funkcję CTO przejmie Jakub Mikuś, który awansuje w strukturach agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-dziale-technologii-oraz-nowa-jednostka-biznesowa-vmlyandr-poland,399894,artykul.html

W związku z ciągłym rozwojem oferty regionalnej VMLY&R Poland, począwszy od maja 2023 roku zostaje wyodrębniony Production HUB, skupiający się na skalowalnej produkcji assetów digitalowych, multimedialnych i commercowych dla klientów w regionie EMEA. Na jego czele stanie Sławek Wala, który jako Managing Director będzie odpowiedzialny za budowanie tego pionu w oparciu o obecny zespół Studio. Zespół ten będzie wzmacniany o nowe zasoby i narzędzia, aby jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie klientów regionalnych i globalnych na scentralizowane usługi produkcyjne w ramach nearshore/offshore HUB. W ramach rozwoju nowego działu zostaną wyodrębnione piony kompetencyjne, a także inwestycje w standaryzację i automatyzację takich obszarów jak m.in.: translacja i transkreacja assetów, quality assurance oraz delivery. Dział Content Administration, dotychczas zarządzany przez Krzysztofa Kozerę, zostanie w całości przeniesiony do nowego działu Production HUB.

Stanowisko Chief Technology Officer od maja 2023 obejmuje Jakub Mikuś. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój oferty technologicznej VMLY&R poprzez wzmacnianie certyfikowanych rozwiązań, wdrażanie nowych platform i usług oraz zarządzanie teamem deweloperskim. Do zadań nowego CTO należy także optymalizacja procesów i infrastruktury technologicznej w celu zwiększenia efektywności i osiągnięcia celów biznesowych. Odpowiadać będzie także za kompetencje i umiejętności zespołu oraz za jakość wytwarzanego oprogramowania.

Realizacji naszych ambitnych planów na kolejny dwucyfrowy wzrost biznesowy sprzyja fakt, że mamy w VMLY&R Poland niezwykle kompetentnych i skutecznych managerów, którzy na dodatek potrafią budować mocną pozycję i ofertę agencji w środowisku międzynarodowym. Jestem przekonany, że Production HUB pod przewodnictwem Sławka Wali szybko stanie się ważnym centrum kompetencyjnym w całym EMEA, zaś nasz Technology HUB w osobie Jakuba Mikusia zyskał ambitnego i energicznego lidera, który umocni naszą pozycję na mapie globalnych i regionalnych usług technologicznych.
Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland 

Sławek Wala jest menedżerem z 22-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, w tym 12-letnią praktyką w zarządzaniu międzynarodowymi teamami produkcyjnymi i kreatywnymi. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, usprawnianiu procesów biznesowych, jak i implementacji metod poprawy efektywności i jakości pracy. W VMLY&R Poland jest od marca 2021 roku, wcześniej związany z Cheil Poland, OS3 i Gong. Pracował dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Samsung, 4F, PKO BP, BMW, Volvo, TVN, Philips, Ecco, T-Mobile, Lotos, ING, Red Bull, Intel i wielu innych. Jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. 

W wolnym czasie pochłaniają go gry wideo, trenowanie biegania i nauka inwestowania.

Jakub Mikuś jest aktywny zawodowo od 13 lat. Specjalizuje się w wyzwaniach interdyscyplinarnych, łącząc doświadczenie prawnicze, coachingowe, konsultingowe i technologiczne. Do VMLY&R dołączył w styczniu 2019 r., a od maja 2021 r. kierował jako Engineering Manager 20-osobowym zespołem programistów frontend. Wynikiem jego działań było wprowadzenie metod wspierających zarządzanie i rozwój zespołu, takich jak matryce kompetencji, 9-box, radar technologiczny czy zautomatyzowany proces ewaluacji. 

Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył aplikację adwokacką. Posiada certyfikaty Professional Scrum Master I (PSM I) oraz ICAN Business Advisor Manager Development Programme. W ostatnich miesiącach ukończył kursy związane z leadershipem i zarządzaniem zespołami na University of Chicago, Esade oraz The London School of Economics and Political Science LSE.

Prywatnie fan kinematografii, nowych technologii, Formuły 1 i kolarstwa.

Dział technologiczny polskiego oddziału VMLY&R stanowi hub technologiczny całej naszej globalnej sieci VMLY&R, realizując jednocześnie projekty dla klientów zewnętrznych. Działy technologiczne VMLY&R Poland składają się z wykwalifikowanych specjalistów z zakresu backend, frontend & mobile, których praca jest regularnie weryfikowana przez zespół QA realizując projekty zaprojektowane przez działy UX i UI i prowadzone przez Project Managerów. To łącznie ponad 120 osób będących strategicznym partnerem klientów VMLY&R w zakresie prac technologicznych. Budujemy nie tylko aplikacje webowe (React, Vue, Angular), mobilne (Flutter, Android, iOS) czy platformy contentowe (Drupal, AEM, Wordpress), ale realizujemy także projekty z zakresu e-commerce (Magento, Shopify), data czy no-code (Webflow, Bubble). Pracujemy dla największych marek świata, w tym między innymi: adidas, Colgate, BAT, Danone, Tic Tac, IKEA, Samsung, Telia, Arelion, T-Mobile, United Rentals, Pfizer czy Sanofi.

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyrpoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary
Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa...
„Dom” w świątecznej reklamie Allegro
“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.
„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi
Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764