logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w dziale technologii oraz nowa jednostka biznesowa VMLY&R Poland

  PR 10.05.2023, przeczytano 738 razy
ilustracja

Sławek Wala, dotychczas Chief Technology Officer (CTO) w VMLY&R Poland, od 1 maja obejmuje stanowisko Managing Director w nowo utworzonej jednostce biznesowej Production HUB. Funkcję CTO przejmie Jakub Mikuś, który awansuje w strukturach agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-dziale-technologii-oraz-nowa-jednostka-biznesowa-vmlyandr-poland,399894,artykul.html

W związku z ciągłym rozwojem oferty regionalnej VMLY&R Poland, począwszy od maja 2023 roku zostaje wyodrębniony Production HUB, skupiający się na skalowalnej produkcji assetów digitalowych, multimedialnych i commercowych dla klientów w regionie EMEA. Na jego czele stanie Sławek Wala, który jako Managing Director będzie odpowiedzialny za budowanie tego pionu w oparciu o obecny zespół Studio. Zespół ten będzie wzmacniany o nowe zasoby i narzędzia, aby jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie klientów regionalnych i globalnych na scentralizowane usługi produkcyjne w ramach nearshore/offshore HUB. W ramach rozwoju nowego działu zostaną wyodrębnione piony kompetencyjne, a także inwestycje w standaryzację i automatyzację takich obszarów jak m.in.: translacja i transkreacja assetów, quality assurance oraz delivery. Dział Content Administration, dotychczas zarządzany przez Krzysztofa Kozerę, zostanie w całości przeniesiony do nowego działu Production HUB.

Stanowisko Chief Technology Officer od maja 2023 obejmuje Jakub Mikuś. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój oferty technologicznej VMLY&R poprzez wzmacnianie certyfikowanych rozwiązań, wdrażanie nowych platform i usług oraz zarządzanie teamem deweloperskim. Do zadań nowego CTO należy także optymalizacja procesów i infrastruktury technologicznej w celu zwiększenia efektywności i osiągnięcia celów biznesowych. Odpowiadać będzie także za kompetencje i umiejętności zespołu oraz za jakość wytwarzanego oprogramowania.

Realizacji naszych ambitnych planów na kolejny dwucyfrowy wzrost biznesowy sprzyja fakt, że mamy w VMLY&R Poland niezwykle kompetentnych i skutecznych managerów, którzy na dodatek potrafią budować mocną pozycję i ofertę agencji w środowisku międzynarodowym. Jestem przekonany, że Production HUB pod przewodnictwem Sławka Wali szybko stanie się ważnym centrum kompetencyjnym w całym EMEA, zaś nasz Technology HUB w osobie Jakuba Mikusia zyskał ambitnego i energicznego lidera, który umocni naszą pozycję na mapie globalnych i regionalnych usług technologicznych.
Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland 

Sławek Wala jest menedżerem z 22-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, w tym 12-letnią praktyką w zarządzaniu międzynarodowymi teamami produkcyjnymi i kreatywnymi. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, usprawnianiu procesów biznesowych, jak i implementacji metod poprawy efektywności i jakości pracy. W VMLY&R Poland jest od marca 2021 roku, wcześniej związany z Cheil Poland, OS3 i Gong. Pracował dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Samsung, 4F, PKO BP, BMW, Volvo, TVN, Philips, Ecco, T-Mobile, Lotos, ING, Red Bull, Intel i wielu innych. Jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. 

W wolnym czasie pochłaniają go gry wideo, trenowanie biegania i nauka inwestowania.

Jakub Mikuś jest aktywny zawodowo od 13 lat. Specjalizuje się w wyzwaniach interdyscyplinarnych, łącząc doświadczenie prawnicze, coachingowe, konsultingowe i technologiczne. Do VMLY&R dołączył w styczniu 2019 r., a od maja 2021 r. kierował jako Engineering Manager 20-osobowym zespołem programistów frontend. Wynikiem jego działań było wprowadzenie metod wspierających zarządzanie i rozwój zespołu, takich jak matryce kompetencji, 9-box, radar technologiczny czy zautomatyzowany proces ewaluacji. 

Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył aplikację adwokacką. Posiada certyfikaty Professional Scrum Master I (PSM I) oraz ICAN Business Advisor Manager Development Programme. W ostatnich miesiącach ukończył kursy związane z leadershipem i zarządzaniem zespołami na University of Chicago, Esade oraz The London School of Economics and Political Science LSE.

Prywatnie fan kinematografii, nowych technologii, Formuły 1 i kolarstwa.

Dział technologiczny polskiego oddziału VMLY&R stanowi hub technologiczny całej naszej globalnej sieci VMLY&R, realizując jednocześnie projekty dla klientów zewnętrznych. Działy technologiczne VMLY&R Poland składają się z wykwalifikowanych specjalistów z zakresu backend, frontend & mobile, których praca jest regularnie weryfikowana przez zespół QA realizując projekty zaprojektowane przez działy UX i UI i prowadzone przez Project Managerów. To łącznie ponad 120 osób będących strategicznym partnerem klientów VMLY&R w zakresie prac technologicznych. Budujemy nie tylko aplikacje webowe (React, Vue, Angular), mobilne (Flutter, Android, iOS) czy platformy contentowe (Drupal, AEM, Wordpress), ale realizujemy także projekty z zakresu e-commerce (Magento, Shopify), data czy no-code (Webflow, Bubble). Pracujemy dla największych marek świata, w tym między innymi: adidas, Colgate, BAT, Danone, Tic Tac, IKEA, Samsung, Telia, Arelion, T-Mobile, United Rentals, Pfizer czy Sanofi.

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyrpoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764