logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research

  PR 20.03.2023, przeczytano 552 razy
ilustracja

Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-extrahut-%E2%80%93-patrycja-kolodziejczyk-na-czele-dzialu-ux-research,399345,artykul.html

Patrycja jest związana z ExtraHut od 2019 roku. Ostatnie dwa lata przepracowała jako UX Designer i Researcher. Patrycja Kołodziejczyk ukończyła studia publikowanie sieciowe i cyfrowe na Uniwersytecie Wrocławskim oraz User Experience Design na Uniwersytecie SWPS.

ExtraHut wykorzystuje badania UX do projektowania i transformacji produktów cyfrowych. Agencja kieruje się zasadą „Simple Works” (ang. proste działa) i pracuje w autorskim procesie „Learn-Build-Test” (z ang. poznaj-zbuduj-przetestuj). Należy do UX Fellows - globalnej sieci agencji badawczych. Z badań ExtraHut korzystali dotychczas m.in. Amazon, Indeed i Santander.

Źródło: ExtraHut Sp. z o.o.

www.extrahut.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764