logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Good One PR

  PR 12.12.2022, przeczytano 402 razy
ilustracja

W listopadzie br. w agencji Good One PR na stanowisko Account Executive awansowała Joanna Kuciel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-good-one-pr,398315,artykul.html

Kuciel związana jest z agencją Good One PR od kwietnia 2022 roku. W strukturze firmy poprzednio obejmowała stanowisko Junior Account Executive. Na stanowisku Account Executive w zespole komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager, kontynuuje działania dla klientów tj. Dörken Delta, lidera w zakresie innowacyjnych produktów i rozwiązań systemowych najwyższej jakości dla dachów skośnych oraz płaskich, aranżowanych także jako dachy zielone oraz globalnej firmy konsultingowej Kearney, która na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż.

Joanna Kuciel jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego ze specjalizacją dziennikarstwo internetowe i marketing. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując dla takich marek jak m.in. Tesco czy Avon. W codziennej pracy wykorzystuje doświadczenie dziennikarskie – przez ponad 6 lat była związana z lokalnym dwutygodnikiem Ziemia Strzelecka i niemal 2 lata z telewizją E-cho.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764