logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Good One PR

  PR 12.12.2022, przeczytano 401 razy
ilustracja

W listopadzie br. w agencji Good One PR na stanowisko Account Executive awansowała Joanna Kuciel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-good-one-pr,398315,artykul.html

Kuciel związana jest z agencją Good One PR od kwietnia 2022 roku. W strukturze firmy poprzednio obejmowała stanowisko Junior Account Executive. Na stanowisku Account Executive w zespole komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager, kontynuuje działania dla klientów tj. Dörken Delta, lidera w zakresie innowacyjnych produktów i rozwiązań systemowych najwyższej jakości dla dachów skośnych oraz płaskich, aranżowanych także jako dachy zielone oraz globalnej firmy konsultingowej Kearney, która na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż.

Joanna Kuciel jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego ze specjalizacją dziennikarstwo internetowe i marketing. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując dla takich marek jak m.in. Tesco czy Avon. W codziennej pracy wykorzystuje doświadczenie dziennikarskie – przez ponad 6 lat była związana z lokalnym dwutygodnikiem Ziemia Strzelecka i niemal 2 lata z telewizją E-cho.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764