logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Grupie Netsprint

  PR 31.08.2017, przeczytano 431 razy

Od 1 sierpnia nowym Dyrektorem obszaru rozwiązań z zakresu Data & Programmatic został Paweł Kowal, który wcześniej w Grupie Netsprint pracował na stanowisku Head of DMP. Kowal w Netsprincie pracuje od 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-grupie-netsprint,33567,artykul.html

- Paweł Kowal to pasjonat efektywnościowego podejścia do reklamy opartej na danych. Przez cały okres pracy w Netsprincie dał się poznać jako odpowiedzialny manager z unikalną wiedzą z zakresu data i programmatic. Do tej pory w Grupie Netsprint był odpowiedzialny za platformy private DMP oraz strategiczny rozwój w kierunku reklamodawców i agencji. Objęcie przez Pawła pionu odpowiedzialnego za Rozwiązania z zakresu Data & Programmatic jest zatem naturalną konsekwencją jego ogromnego zaangażowania w development tych obszarów - komentuje Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.

- Awans na stanowisko Data & Programmatic Solutions Director to dla mnie duże wyróżnienie i ogromna mobilizacja. Wierzę, że dzięki wsparciu całego zespołu jesteśmy w stanie w efektywny sposób wdrażać w Grupie Netsprint produkty, które wskażą kierunek rozwoju data & programmatic nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie - dodaje Paweł Kowal, Data & Programmatic Solutions Director Grupy Netsprint.

Dotychczasowe doświadczenie z Data Driven Marketing Kowal zdobywał we współpracy z zespołami technologicznymi, mediowymi i przy wdrożeniach u klientów z branży motoryzacyjnej, finansowej i FMCG.

Przed Netsprintem pracował w domu mediowym Mindshare, gdzie odpowiadał za strategię i koordynację działań Performance i Programmatic.

Jest absolwentem Wydziału Socjologii Collegium Civitas ze specjalizacją w mediach i komunikacji społecznej.

Źródło: Grupa Netsprint

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764