logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Bresińska awansuje w Os3

  PR 18.06.2019, przeczytano 1004 razy

Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3.  To nowa pozycja w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-bresinska-awansuje-w-os3,382931,artykul.html

Jako Group Account Director, Marta będzie odpowiedzialna za cały zespół w dziale Client Service, obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie bezpośrednio podlegała pod Monikę Sokołowską, CEO agencji oS3, piastującą jednocześnie stanowisko Client Service Director.

- Marta to specjalistka w wielu dziedzinach z ogromnym doświadczeniem w dziale Client Service, która przekracza standardowe myślenie o roli jaką piastuje w oS3 - mówi Monika Sokołowska, CEO i Client Service Director w agencji oS3. – Jej sposób myślenia i podejście do projektów oraz Klienta, powoduje, że jest nietuzinkowym wsparciem dla agencji na wielu polach działania.

Marta Bresińska dołączyła do agencji oS3 w styczniu 2018 na stanowisko Account Director, przechodząc z Saatchi &Saatchi IS, gdzie pracowała jako Account Supervisor. Wcześniej przez ponad cztery lata związana była z agencją Walk, w której od 2015 roku zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również w agencji Change. Marta ma doświadczenie w branży FMCG oraz finansowej, realizowała projekty ATLowe i BTLowe m.in. dla: Millenium Bank, 360 Bank BBH, PZU, BOŚ Bank oraz Gettin Bank. Liczne wyróżnienia i nagrody, także te najważniejsze jak Cannes Lions czy Golden Drum Portoroż to efekt podejścia Marty Bresińskiej do projektów i Klienta.  Marta jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764