logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Bresińska awansuje w Os3

  PR 18.06.2019, przeczytano 1621 razy

Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3.  To nowa pozycja w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-bresinska-awansuje-w-os3,382931,artykul.html

Jako Group Account Director, Marta będzie odpowiedzialna za cały zespół w dziale Client Service, obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie bezpośrednio podlegała pod Monikę Sokołowską, CEO agencji oS3, piastującą jednocześnie stanowisko Client Service Director.

- Marta to specjalistka w wielu dziedzinach z ogromnym doświadczeniem w dziale Client Service, która przekracza standardowe myślenie o roli jaką piastuje w oS3 - mówi Monika Sokołowska, CEO i Client Service Director w agencji oS3. – Jej sposób myślenia i podejście do projektów oraz Klienta, powoduje, że jest nietuzinkowym wsparciem dla agencji na wielu polach działania.

Marta Bresińska dołączyła do agencji oS3 w styczniu 2018 na stanowisko Account Director, przechodząc z Saatchi &Saatchi IS, gdzie pracowała jako Account Supervisor. Wcześniej przez ponad cztery lata związana była z agencją Walk, w której od 2015 roku zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również w agencji Change. Marta ma doświadczenie w branży FMCG oraz finansowej, realizowała projekty ATLowe i BTLowe m.in. dla: Millenium Bank, 360 Bank BBH, PZU, BOŚ Bank oraz Gettin Bank. Liczne wyróżnienia i nagrody, także te najważniejsze jak Cannes Lions czy Golden Drum Portoroż to efekt podejścia Marty Bresińskiej do projektów i Klienta.  Marta jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764