logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Bresińska awansuje w Os3

  PR 18.06.2019, przeczytano 227 razy

Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3.  To nowa pozycja w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-bresinska-awansuje-w-os3,382931,artykul.html

Jako Group Account Director, Marta będzie odpowiedzialna za cały zespół w dziale Client Service, obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie bezpośrednio podlegała pod Monikę Sokołowską, CEO agencji oS3, piastującą jednocześnie stanowisko Client Service Director.

- Marta to specjalistka w wielu dziedzinach z ogromnym doświadczeniem w dziale Client Service, która przekracza standardowe myślenie o roli jaką piastuje w oS3 - mówi Monika Sokołowska, CEO i Client Service Director w agencji oS3. – Jej sposób myślenia i podejście do projektów oraz Klienta, powoduje, że jest nietuzinkowym wsparciem dla agencji na wielu polach działania.

Marta Bresińska dołączyła do agencji oS3 w styczniu 2018 na stanowisko Account Director, przechodząc z Saatchi &Saatchi IS, gdzie pracowała jako Account Supervisor. Wcześniej przez ponad cztery lata związana była z agencją Walk, w której od 2015 roku zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również w agencji Change. Marta ma doświadczenie w branży FMCG oraz finansowej, realizowała projekty ATLowe i BTLowe m.in. dla: Millenium Bank, 360 Bank BBH, PZU, BOŚ Bank oraz Gettin Bank. Liczne wyróżnienia i nagrody, także te najważniejsze jak Cannes Lions czy Golden Drum Portoroż to efekt podejścia Marty Bresińskiej do projektów i Klienta.  Marta jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764