logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w strukturach Growth Team Zenith

  PR 24.01.2024, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Elżbieta Tusień awansowała na stanowisko Head of Content Strategy w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Wraz ze swoim zespołem odpowiedzialna jest za planowanie i realizację kompleksowych strategii i aktywacji z zakresu marketingu treści i doświadczeń dla kluczowych klientów Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-strukturach-growth-team-zenith,402849,artykul.html

Elżbieta Tusień od 12 lat związana jest z Grupą Publicis i Zenith, gdzie odpowiada za tworzenie strategicznych rekomendacji i wdrożenia integrujące influencerów, gaming, marketing muzyczny oraz eventy z celami biznesowymi i marketingowymi Klientów agencji. W zakres jej obowiązków wchodzą także działania konsultingowe, takie jak audyty contentowe. Elżbieta raportuje bezpośrednio do Bartosza Brennka, Strategy Directora w Zenith.

Tusień to doświadczona strateżka, wyspecjalizowana w pracy z branżami: FMCG, beauty, finanse i marketing. Na swoim koncie posiada szereg wyróżnień i nagród w konkursach zarówno efektywnościowych, jak i kretywnych m.in.: Effie, MIXX i Kreatura.

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.com

Dodatkowe informacje:

Zenith:
Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith znajduje się na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku" magazynu Media & Marketing Polska. W 2024 została okrzyknięta „Sukcesem Roku” przez Press Panorama Reklamy. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2023.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764