logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w They.pl: Iza Sykut obejmuje stanowisko content marketing managera

  PR 10.04.2018, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Iza Sykut będzie zarządzać zespołem content designerów i redaktorów w ramach marki Contented by They.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-they.pl%3A-iza-sykut-obejmuje-stanowisko-content-marketing-managera,36100,artykul.html

Iza Sykut będzie odpowiedzialna za całokształt projektów content marketingowych dla takich marek jak AccorHotels, Candy, Hoover, Norauto, Tubądzin, Yves Rocher czy firmy Coty. Dodatkowo będzie także nadzorować prace koncepcyjne dla obecnych i przyszłych klientów agencji, w tym opracowywać i wdrażać strategie content marketingowe oraz zarządzać procesem powstawania treści. Iza Sykut pracuje w agencji digital marketingu They.pl od ponad 3 lat. Wcześniej zajmowała stanowisko team leadera.

Marka Contented by They.pl odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii content marketingu oraz prowadzenie działań PR-owych. Dyrektorem Contented by They jest Adrianna Kubik-Przybył.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764