logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Walk Creative

  PR 13.04.2021, przeczytano 764 razy
ilustracja

Z początkiem kwietnia Sylwia Toczyłowska objęła stanowisko Account Managera w Walk Creative, spółce reklamowej specjalizującej się w branży retail, należącej do grupy marketingowej Walk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-walk-creative,391018,artykul.html

Sylwia Toczyłowska awansowała na stanowisko Account Managera z początkiem kwietnia br. Z Walk Creative związana jest od listopada 2018 roku. Dotychczas jako Senior Account Executive prowadziła projekty dla takich Klientów jak OBI, Volkswagen, NN IP TFI, CIECH Sarzyna, HiPP czy Fundacja Kościuszkowska.

Do jej aktualnych obowiązków należy koordynacja, zgodnie z harmonogramem rocznym, kampanii BTL dla spółki Atrium European Real Estate, w tym takich centrum handlowych jak m.in. Focus w Bydgoszczy, Copernicus w Toruniu czy Molo w Szczecinie.

- Branża retail w ostatnich kilkunastu miesiącach stanęła przed ogromnym wyzwaniem związanym z funkcjonowaniem podczas pandemii. Prowadzenie komunikacji dla tego segmentu stało się automatycznie równie wymagającym wyzwaniem, ale też szansą na rozwój oraz profesjonalizacje. Sylwia świetnie odnalazła się w tej rzeczywistości a jej zaangażowanie i kompetencje okazały się nieocenionymi wartościami – podsumowuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764