logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w zespole Client Service w Os3

  PR 23.05.2022, przeczytano 693 razy
ilustracja

Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-zespole-client-service-w-os3,395946,artykul.html

Jako Senior Account Manager, Natalia będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie raportować bezpośrednio do Dominiki Majcher, Group Acocunt Director w zespole oS3. Natalia odpowiadać będzie za obsługę takich marek z portoflio agencji, jak m.in. Chiesi Poland, Totalizator Sportowy czy Zamel.

- Natalia wnosi do każdego projektu duże doświadczenie, połączone z niegasnącym zapałem do realizowanych działań. Jej ogromnymi atutami są komunikatywność i umiejętność budowania relacji, wielokrotnie doceniane przez Klientów. Zespół projektowy ceni także jej proaktywność, świetną organizację i pogodę ducha - mówi Dominika Majcher, Group Account Director w agencji oS3. – Nie mam wątpliwości, że Natalia doskonale poradzi sobie w nowej, bardziej seniorskiej roli oraz powierzonych jej zadaniach.

Do agencji oS3 Natalia Maćkowska dołączyła w kwietniu 2021 jako Account Manager. W tym czasie była odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie części klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród marek, którymi przez ten rok opiekowała się Natalia znalazły się takie brandy, jak m.in. Keno (Totalizator Sportowy), Resibo, Aurimax czy Stick Off (Chiesi Poland).

Natalia posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe. W latach 2020-2021 pracowała w agencji Kropka Bordo jako Account Manager. W jej ramach odpowiadała za obsługę takich marek, jak m.in. Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, LUX MED, Leroy Merlin czy Eurocash.

W latach wcześniejszych współpracowała m.in. z agencjami IQ Marketing Poland, Change/Serviceplan czy El Padre. Była również managerką ds. reklamy w zespole marketingu w Carrefour Polska, w którym koordynowała prace działu komunikacji katalogowej i reklamy BTL.

Awans Natalii Maćkowskiej jest częścią planu przebudowy działu Client Service w agencji oS3, w ramach którego zespół tworzą wyłącznie doświadczeni specjaliści, zajmujący co najmniej stanowiska o stopniu managerskim. Agencja stawia na rozwój kompetencji także w pozostałych działach, reformując podejście do budowania teamów pod kątem doświadczeń i zainteresowań zawodowych, co na poziomie projektowym pozwala na bardziej precyzyjny dobór składu zespołu.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764