Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.
Jako Senior Account Manager, Natalia będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie raportować bezpośrednio do Dominiki Majcher, Group Acocunt Director w zespole oS3. Natalia odpowiadać będzie za obsługę takich marek z portoflio agencji, jak m.in. Chiesi Poland, Totalizator Sportowy czy Zamel.
- Natalia wnosi do każdego projektu duże doświadczenie, połączone z niegasnącym zapałem do realizowanych działań. Jej ogromnymi atutami są komunikatywność i umiejętność budowania relacji, wielokrotnie doceniane przez Klientów. Zespół projektowy ceni także jej proaktywność, świetną organizację i pogodę ducha - mówi Dominika Majcher, Group Account Director w agencji oS3. – Nie mam wątpliwości, że Natalia doskonale poradzi sobie w nowej, bardziej seniorskiej roli oraz powierzonych jej zadaniach.
Do agencji oS3 Natalia Maćkowska dołączyła w kwietniu 2021 jako Account Manager. W tym czasie była odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie części klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród marek, którymi przez ten rok opiekowała się Natalia znalazły się takie brandy, jak m.in. Keno (Totalizator Sportowy), Resibo, Aurimax czy Stick Off (Chiesi Poland).
Natalia posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe. W latach 2020-2021 pracowała w agencji Kropka Bordo jako Account Manager. W jej ramach odpowiadała za obsługę takich marek, jak m.in. Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, LUX MED, Leroy Merlin czy Eurocash.
W latach wcześniejszych współpracowała m.in. z agencjami IQ Marketing Poland, Change/Serviceplan czy El Padre. Była również managerką ds. reklamy w zespole marketingu w Carrefour Polska, w którym koordynowała prace działu komunikacji katalogowej i reklamy BTL.
Awans Natalii Maćkowskiej jest częścią planu przebudowy działu Client Service w agencji oS3, w ramach którego zespół tworzą wyłącznie doświadczeni specjaliści, zajmujący co najmniej stanowiska o stopniu managerskim. Agencja stawia na rozwój kompetencji także w pozostałych działach, reformując podejście do budowania teamów pod kątem doświadczeń i zainteresowań zawodowych, co na poziomie projektowym pozwala na bardziej precyzyjny dobór składu zespołu.
Źródło: oS3