logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w zespole Client Service w Os3

  PR 23.05.2022, przeczytano 169 razy
ilustracja

Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-zespole-client-service-w-os3,395946,artykul.html

Jako Senior Account Manager, Natalia będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie raportować bezpośrednio do Dominiki Majcher, Group Acocunt Director w zespole oS3. Natalia odpowiadać będzie za obsługę takich marek z portoflio agencji, jak m.in. Chiesi Poland, Totalizator Sportowy czy Zamel.

- Natalia wnosi do każdego projektu duże doświadczenie, połączone z niegasnącym zapałem do realizowanych działań. Jej ogromnymi atutami są komunikatywność i umiejętność budowania relacji, wielokrotnie doceniane przez Klientów. Zespół projektowy ceni także jej proaktywność, świetną organizację i pogodę ducha - mówi Dominika Majcher, Group Account Director w agencji oS3. – Nie mam wątpliwości, że Natalia doskonale poradzi sobie w nowej, bardziej seniorskiej roli oraz powierzonych jej zadaniach.

Do agencji oS3 Natalia Maćkowska dołączyła w kwietniu 2021 jako Account Manager. W tym czasie była odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie części klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród marek, którymi przez ten rok opiekowała się Natalia znalazły się takie brandy, jak m.in. Keno (Totalizator Sportowy), Resibo, Aurimax czy Stick Off (Chiesi Poland).

Natalia posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe. W latach 2020-2021 pracowała w agencji Kropka Bordo jako Account Manager. W jej ramach odpowiadała za obsługę takich marek, jak m.in. Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, LUX MED, Leroy Merlin czy Eurocash.

W latach wcześniejszych współpracowała m.in. z agencjami IQ Marketing Poland, Change/Serviceplan czy El Padre. Była również managerką ds. reklamy w zespole marketingu w Carrefour Polska, w którym koordynowała prace działu komunikacji katalogowej i reklamy BTL.

Awans Natalii Maćkowskiej jest częścią planu przebudowy działu Client Service w agencji oS3, w ramach którego zespół tworzą wyłącznie doświadczeni specjaliści, zajmujący co najmniej stanowiska o stopniu managerskim. Agencja stawia na rozwój kompetencji także w pozostałych działach, reformując podejście do budowania teamów pod kątem doświadczeń i zainteresowań zawodowych, co na poziomie projektowym pozwala na bardziej precyzyjny dobór składu zespołu.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764