logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe osoby w ClickAd

  PR 01.11.2011, przeczytano 1580 razy

W związku z dynamicznym rozwojem w ClickAd – jednej z czołowych firm na rynku marketingu internetowego w Polsce – cztery osoby awansowały na wyższe stanowiska. Firma zatrudniła także w ostatnim czasie 13 nowych pracowników. Obecnie zespół ClickAd liczy 54 osoby. Oznacza to wzrost zatrudnienia w spółce o prawie 50 procent w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-osoby-w-clickad,13804,artykul.html

Artur Janik objął nowo utworzone stanowisko Chief Operating Officer. Będzie odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie spółką, tworzenie długofalowej strategii rozwoju oraz wyniki finansowe firmy. Dotychczas Artur Janik pełnił funkcję Interactive & Performance Director w sieci Adleader, wchodzącej w skład struktur ClickAd.

Piotr Szych został mianowany na Planning & Affiliate Director. Do tej pory pracował jako Group Head Manager w spółce. Obecnie będzie odpowiadał za dział planowania mediów oraz rozwój sieci Adleader.

Michał Pietruszka awansował na stanowisko Group Account Director. Do jego zadań będzie należało kierowanie i rozwój działu Account oraz zarządzanie kontaktami i budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję Interactive Media Manager w ClickAd.

Łukasz Kapuśniak, który dotychczas pracował w ClickAd jako Web Developer, awansował na stanowisko Creative Director. Będzie się zajmował kreowaniem, planowaniem, koordynowaniemi inicjowaniem koncepcji artystycznych wszystkich projektów agencji.

Do zespołu ClickAd dołączyli również Tomasz Fąfara i Adam Krajewski.

Tomasz Fąfara objął stanowisko Interactive Director. Będzie odpowiadał za opracowanie strategii i rozwój działu Interactive oraz kontakt z kluczowymi klientami. Wcześniej pracował w giełdowej spółce Signity SA na takim samym stanowisku.

Adam Krajewski dołączył do zespołu jako New Business Manager. Zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów, aktywną sprzedażą produktów ClickAd oraz zarządzaniem zespołem New Business. Przed przejściem do ClickAd pracował przez około 10 lat w RRM Dom Sprzedaży Radia działającym w strukturach Grupy Eurozet.

Dodatkowo zespół ClickAd powiększył się o kolejnych jedenastu nowych pracowników, którzy wzmocnili działy: Traffic, Planning, New Business, Affiliate oraz SEM/SEO.

Źródło: ClickAd

Dodatkowe informacje:

ClickAd Sp. z o.o. to jedna z wiodących firm na rynku marketingu internetowego oferująca kompletny zakres usług i produktów z dziedziny marketingu i reklamy online. Działalność spółki obejmuje pięć linii biznesowych: Clickad (zajmujący się integracją strategii i działań komunikacyjnych online) Adleader (zajmujący się szeroko rozumianym Performance Marketingiem, czyli działaniami rozliczanymi za efekty, a w tym sieć afiliacyjna Adleader), Direct Traffic (specjalizujący się w marketingu wyszukiwarkowym), Clickmatic (pierwsza polska platforma typu AdExchange), Clickad Interactive (prowadzący kompleksowe działania w obszarze interactive). Jednym z inwestorów z spółce jest 3TS Capital Partners jeden
z wiodących funduszy private equity i venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764