W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale marketingu sieci kin Multikino. Awanse otrzymali Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Ponadto do zespołu dołączyli: Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko Dyrektor Działu Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła w sieci kin Ster Century, a kolejne doświadczenia zdobywała w firmie Cushman Wakefield oraz grupie Agora. Do działu marketingu Multikina dołączyła w 2005 roku. Jako Dyrektor Działu Marketingu jest odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu oraz wdrażanie kluczowych, dedykowanych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, Commercial Director Multikino S.A.
Igor Przespolewski, który z Multikinem jest związany od 2013 roku, awansował na Marketing Managera. Na nowym stanowisku Przespolewski odpowiedzialny jest za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino S.A. Obowiązki te wiążą się ze ścisłą współpracą z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami kontentu pozafilmowego. Igor raportuje do Edyty Pawłowicz-Ziurkowskiej. Poprzedni pracodawcy: Grupa Novartis oraz Japan Tobacco International.
Natalia Kaleta-Nguyen awansowała na stanowisko PR Managera. Ma 8 lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). Do sieci Multikino dołączyła w 2012 roku. W nowej roli poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz prowadzenie współpracy z influencerami. Natalia podlega bezpośrednio Edycie Pawłowicz-Ziurkowskiej.
Wraz ze zmianami w strukturze działu marketingu sieci Multikino do zespołu dołączyły dwie nowe osoby: Marzena Piotrowska oraz Radosław Rybicki.
Marzena Piotrowska pełni funkcję Specjalisty ds. Marketingu i jest odpowiedzialna między innymi za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Snapchat) oraz współpracę z partnerami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metrohouse S.A. Jest magistrem specjalizacji zarządzania strategicznego i marketingu Szkoły Głównej Handlowejw Warszawie.
Radosław Rybicki objął stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Marketingu. Jego zadaniem jest wsparcie działań Marketing Managera. Wcześniej pracował między innymi w Ferrero. Jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Dział marketingu sieci Multikino odpowiada za: promocję filmów oraz wydarzeń specjalnych, prowadzenie kluczowych akcji z partnerami, jak na przykład „Środy z Orange”, działania w mediach społecznościowych (Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com, konto na Instagramie @multikino_polska, konto na Snapchacie oraz na YouTubie MultikinoTV), tworzenie contentu oraz projektów dedykowanych poszczególnym grupom widzów.
Źródło: Multikino