logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe osoby w dziale marketingu sieci Multikino

  PR 04.04.2017, przeczytano 2916 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale marketingu sieci kin Multikino. Awanse otrzymali Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Ponadto do zespołu dołączyli: Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-osoby-w-dziale-marketingu-sieci-multikino,32047,artykul.html

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko Dyrektor Działu Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła w sieci kin Ster Century, a kolejne doświadczenia zdobywała w firmie Cushman Wakefield oraz grupie Agora. Do działu marketingu Multikina dołączyła w 2005 roku. Jako Dyrektor Działu Marketingu jest odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu oraz wdrażanie kluczowych, dedykowanych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, Commercial Director Multikino S.A.

Igor Przespolewski, który z Multikinem jest związany od 2013 roku, awansował na Marketing Managera. Na nowym stanowisku Przespolewski odpowiedzialny jest za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino S.A. Obowiązki te wiążą się ze ścisłą współpracą z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami kontentu pozafilmowego. Igor raportuje do Edyty Pawłowicz-Ziurkowskiej. Poprzedni pracodawcy: Grupa Novartis oraz Japan Tobacco International.



Natalia Kaleta-Nguyen
awansowała na stanowisko PR Managera. Ma 8 lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). Do sieci Multikino dołączyła w 2012 roku. W nowej roli poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz prowadzenie współpracy z influencerami. Natalia podlega bezpośrednio Edycie Pawłowicz-Ziurkowskiej.

Wraz ze zmianami w strukturze działu marketingu sieci Multikino do zespołu dołączyły dwie nowe osoby: Marzena Piotrowska oraz Radosław Rybicki.

Marzena Piotrowska pełni funkcję Specjalisty ds. Marketingu i jest odpowiedzialna między innymi za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Snapchat) oraz współpracę z partnerami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metrohouse S.A. Jest magistrem specjalizacji zarządzania strategicznego i marketingu Szkoły Głównej Handlowejw Warszawie.



Radosław Rybicki
objął stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Marketingu. Jego zadaniem jest wsparcie działań Marketing Managera. Wcześniej pracował między innymi w Ferrero. Jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Dział marketingu sieci Multikino odpowiada za: promocję filmów oraz wydarzeń specjalnych, prowadzenie kluczowych akcji z partnerami, jak na przykład „Środy z Orange”, działania w mediach społecznościowych (Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com, konto na Instagramie @multikino_polska, konto na Snapchacie oraz na YouTubie MultikinoTV), tworzenie contentu oraz projektów dedykowanych poszczególnym grupom widzów.

Źródło: Multikino

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764