logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe osoby w dziale marketingu sieci Multikino

  PR 04.04.2017, przeczytano 2782 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale marketingu sieci kin Multikino. Awanse otrzymali Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Ponadto do zespołu dołączyli: Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-osoby-w-dziale-marketingu-sieci-multikino,32047,artykul.html

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko Dyrektor Działu Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła w sieci kin Ster Century, a kolejne doświadczenia zdobywała w firmie Cushman Wakefield oraz grupie Agora. Do działu marketingu Multikina dołączyła w 2005 roku. Jako Dyrektor Działu Marketingu jest odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu oraz wdrażanie kluczowych, dedykowanych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, Commercial Director Multikino S.A.

Igor Przespolewski, który z Multikinem jest związany od 2013 roku, awansował na Marketing Managera. Na nowym stanowisku Przespolewski odpowiedzialny jest za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino S.A. Obowiązki te wiążą się ze ścisłą współpracą z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami kontentu pozafilmowego. Igor raportuje do Edyty Pawłowicz-Ziurkowskiej. Poprzedni pracodawcy: Grupa Novartis oraz Japan Tobacco International.



Natalia Kaleta-Nguyen
awansowała na stanowisko PR Managera. Ma 8 lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). Do sieci Multikino dołączyła w 2012 roku. W nowej roli poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz prowadzenie współpracy z influencerami. Natalia podlega bezpośrednio Edycie Pawłowicz-Ziurkowskiej.

Wraz ze zmianami w strukturze działu marketingu sieci Multikino do zespołu dołączyły dwie nowe osoby: Marzena Piotrowska oraz Radosław Rybicki.

Marzena Piotrowska pełni funkcję Specjalisty ds. Marketingu i jest odpowiedzialna między innymi za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Snapchat) oraz współpracę z partnerami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metrohouse S.A. Jest magistrem specjalizacji zarządzania strategicznego i marketingu Szkoły Głównej Handlowejw Warszawie.



Radosław Rybicki
objął stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Marketingu. Jego zadaniem jest wsparcie działań Marketing Managera. Wcześniej pracował między innymi w Ferrero. Jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Dział marketingu sieci Multikino odpowiada za: promocję filmów oraz wydarzeń specjalnych, prowadzenie kluczowych akcji z partnerami, jak na przykład „Środy z Orange”, działania w mediach społecznościowych (Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com, konto na Instagramie @multikino_polska, konto na Snapchacie oraz na YouTubie MultikinoTV), tworzenie contentu oraz projektów dedykowanych poszczególnym grupom widzów.

Źródło: Multikino

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764