logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset

  PR 24.03.2022, przeczytano 1669 razy
ilustracja

Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko objął natomiast Bartosz Semegin. Do agencji dołączył też Krystian Czuba.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-stanowisko-w-agencji-gameset,395226,artykul.html

W lutym Senior Talent Managerem w Gamesecie został Michał Kisiel, który jest związany z agencją od kwietnia 2020 roku. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. współpraca z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Dealereq, Tritsus i Ziemniak) oraz influencerami z innych platform (m.in. Brunecia czy Lempiank).

W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 roku jako Junior Talent Manager. Obecnie jako Talent Manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.

Na stanowisko Senior Sales Managera - Games Marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 roku. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży gamedev.

Stanowisko Senior Project Managerki objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 roku. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers, który otrzymał Srebro i Wyróżnienie w zeszłorocznym konkursie IAB MIXX Awards. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.

Na stanowisko Project Managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które wówczas obsługiwał, były m.in. NVIDIA oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę ERBUD, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku. Kampania Walka o Koszyki otrzymała Srebro i Brąz podczas IAB MIXX Awards 2021 oraz dwa Złote Spinacze.

W ramach transferu wewnętrznego z działu agencyjnego do zespołu Sales&Strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko Partnership Managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i esporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.

Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko Junior Sales Managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764