logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset

  PR 24.03.2022, przeczytano 2170 razy
ilustracja

Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko objął natomiast Bartosz Semegin. Do agencji dołączył też Krystian Czuba.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-stanowisko-w-agencji-gameset,395226,artykul.html

W lutym Senior Talent Managerem w Gamesecie został Michał Kisiel, który jest związany z agencją od kwietnia 2020 roku. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. współpraca z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Dealereq, Tritsus i Ziemniak) oraz influencerami z innych platform (m.in. Brunecia czy Lempiank).

W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 roku jako Junior Talent Manager. Obecnie jako Talent Manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.

Na stanowisko Senior Sales Managera - Games Marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 roku. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży gamedev.

Stanowisko Senior Project Managerki objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 roku. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers, który otrzymał Srebro i Wyróżnienie w zeszłorocznym konkursie IAB MIXX Awards. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.

Na stanowisko Project Managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które wówczas obsługiwał, były m.in. NVIDIA oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę ERBUD, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku. Kampania Walka o Koszyki otrzymała Srebro i Brąz podczas IAB MIXX Awards 2021 oraz dwa Złote Spinacze.

W ramach transferu wewnętrznego z działu agencyjnego do zespołu Sales&Strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko Partnership Managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i esporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.

Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko Junior Sales Managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764