logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe twarze w Timecode Film Production

  PR 16.06.2021, przeczytano 628 razy
ilustracja

Lidia Pęza awansowała na stanowisko Junior Producer.  Z Timecode Film Production związana jest od 2018 roku. Wcześniej pełniła funkcję asystentki produkcji. W zakres jej obowiązków będzie wchodziło prowadzenie samodzielnych projektów oraz wspieranie produkcyjne realizacji reklamowych i branded content.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-twarze-w-timecode-film-production,391919,artykul.html

Do działu graficznego Timecode dołączył także młody grafik i motion designer Łukasz Rusek. Dwudziestodwulatek ze Śląska jest absolwentem technikum informatycznego i praca w Timecode jest jego pierwszym krokiem w świat profesjonalnych produkcji.

- Bardzo się cieszymy, że dzięki organizowanemu przez nas konkursowi Timecode Akcja Animacja możemy odkrywać młode talenty. Ludzi, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z komercyjnymi produkcjami animowanymi. U nas mogą nauczyć się pracy dla klienta, poznać zasady i tajniki budowania graficznej opowieści pod wymagania marketingowe. Wierzymy, że w całej Polsce jest mnóstwo uzdolnionych, młodych ludzi takich jak Łukasz. Naszą misją jest ich odnalezienie i pomoc w zrobieniu pierwszego kroku w świat, który może im się wydawać trudno dostępny. – mówi Tomasz Dławichowski, dyrektor zarządzający Timecode Film Production.

ilustracjastrzałka

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764