logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise

  PR 12.07.2023, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka

W agencji dgitalowej Reprise, należącej do IPG Mediabrands, awansowali Paweł Sikora, Aleksander Mroczek i Karolina Kusy. W strukturach agencji powstały dwa nowe zespoły: Performance Strategy, którym kieruje Aleksander Mroczek, oraz Social Commerce utworzony w ramach działu eCommerce, zarządzanego przez Michała Kwapisza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-nowe-zespoly-w-strukturze-reprise,400759,artykul.html

Paweł Sikora, który wcześniej pełnił rolę Head of SEO, awansował na stanowisko SEO Director. Odpowiada za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania z obszaru SEO dla klientów bezpośrednich Reprise oraz klientów Initiative i UM (agencji mediowych grupy IPG Mediabrands) w Polsce i w regionie EMEA, m.in. dla Nestlé, Dyson i LEGO. Do jego zadań należy również rozbudowywanie oferty SEO o nowe produkty i usługi, a także dalszy rozwój kompetencji zespołu. Sikora jest ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze SEO. Z Reprise jest związany od 2016 roku.

W Reprise powstał zespół Performance Strategy, a na jego czele stanął Aleksander Mroczek, który awansował na stanowisko Performance Strategy Directora. W nowej roli Mroczek odpowiada za tworzenie skutecznych strategii działań performance dla klientów agencji w Polsce i regionie EMEA. Z Reprise jest związany od 2018 r., wcześniej odpowiadał za obszar biddable media. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w branży digital i umiejętności potwierdzone wieloma certyfikatami, również trenerskimi, np. Individual Certified Google Marketing Platforms Trainer, Meta Certified Lead Trainer.

W zespole Performance Strategy awansowała również Karolina Kusy, a Michał Kwapisz rozszerzył zakres swoich zadań i zarządza nowo utworzonym zespołem Social Commerce.

Karolina Kusy awansowała na stanowisko Head of SEM i zarządza obecnie dwudziestoosobowym zespołem realizującym projekty dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. LEGO, Johnson & Johnson, Dyson, Europejski Fundusz Leasingowy czy Dr.Schar. Kusy jest ekspertką w obszarze biddable media, z 15 letnim doświadczeniem w branży mediowej. Od ponad 12 lat jest związana z Reprise. W ostatnich latach odpowiadała za koordynację pracy regionalnych hubów realizujących działania z zakresu biddable media m.in. dla 3M, LEGO i Johnson & Johnson w regionie EMEA.

Michał Kwapisz, Head of eCommerce, poszerzył obszar swojej odpowiedzialności – w strukturze zespołu eCommerce, którym kieruje, powstał zespół Social Commerce, łączący kompetencje paid social i commerce, i wykorzystujący synergię działań w tych obszarach by wspierać sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wśród klientów, dla których pracuje jego zespół są Carlsberg, Nestlé, Amazon, Colian, Mattel i GoodMills.

Obecnie Reprise zatrudnia w Polsce ok. 80 specjalistów, skupionych w zespołach: Performance (Commerce, SEM, Addressable media), SEO, Content, MarTech i Partnerships i pracujących dla klientów takich jak LEGO, Johnson & Johnson, Dyson, oraz Carlsberg, Nestlé, Europejski Fundusz Leasingowy w Polsce oraz – w ramach hubów kompetencyjnych – w regionach CEE i EMEA.

Źródło: IPG Mediabrands

mbww.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
Garden of Words Group powitała na swoim pokładzie Eryka Skolarskiego, który dołączył w kwietniu bieżącego roku. Garden of Words Group to 3 agencje wyspecjalizowanych w różnych modelach komunikacji. Każda z nich łączy w sobie obsługę 360 z zakresu marketingu.
Marcin Madej nowym Head of Subscription DGP
Wraz z początkiem maja stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764