logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i powroty do More Bananas

  PR 30.11.2021, przeczytano 153 razy

Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-powroty-do-more-bananas,393945,artykul.html

- Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju naszej agencji. Social media od początku są wpisane w nasze DNA, dlatego wzmacniamy ten obszar jeszcze bardziej, nie rezygnując jednocześnie z marketingu efektywnościowego. Naszą misją jest budzenie zaangażowania całego otoczenia marek. Zaangażowanie to istota mediów społecznościowych i dlatego nasza „mistrzyni społecznościowa” będzie kierowała całym marketingiem agencji, korzystając ze wsparcia wyjątkowej specjalistki, jaką jest Daria Bokowy. Rozwijamy też dział strategii, stąd powrót Jacka Szczepana i awans Piotra Siwca. Piotrek pracuje z nami dopiero od marca, ale już dał się poznać jako zaangażowany fachowiec od performance’u, stąd też awans o kilka stopni - wyjaśnia Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Natalia Sikora: W More Bananas objęłam stanowisko Head of Marketing, co oznacza, że wszystkich specjalistów z działu kreatywnego mam pod swoimi skrzydłami. To wielkie wyzwanie zawodowe oraz spora odpowiedzialność. Mocno stawiam na wzajemną pomoc, wspólnie będziemy pracować nad utrzymywaniem wyników, nowymi projektami oraz rozwojem. To świetni wielozadaniowi specjaliści, a moim zadaniem będzie koordynowanie ich pracy, abyśmy mogli efektywnie działać, zarówno z klientami, jak i wewnętrznie, innymi działami.

Piotr Siwiec w More Bananas nadal będę prowadził kampanie Facebook Ads i Google Ads dla naszych klientów, ale wraz z rozwojem agencji położę jeszcze większy akcent na koordynowanie projektów digital już od samego początku - od ofertowania, przez tworzenie strategii i prowadzenie działań - tak, aby wykorzystać synergię wszystkich kanałów i spiąć działania płatne wraz z pozostałymi obszarami digital marketingu i nie tylko. Przechodzę z roli typowego specjalisty performance do roli koordynatora projektów digital. To nie jest już podejście zadaniowe, ale przede wszystkim projektowe spojrzenie na performance i cały digital.

Jacek Szczepan: jako Marketing Strategist w naturalny sposób będę odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych strategii dla klientów - od audytów bieżących działań, przez strategie komunikacji, po odpowiednie wyregulowanie pozycjonowania danej marki. Generalnie lubię wymyślać - coś, nie komuś i cieszę się, że właśnie tym będę się mógł zająć w pracy dla naszych klientów. Glad to be back.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje...
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz...
Lexus (częściowo) żegna się ze swoim logotypem
Co wyróżnia tylną część nadwozia nowego Lexusa NX? Nie trzeba wprawnego oka, by zauważyć, że zamiast pojedynczego logotypu projektanci zastosowali duże, rozstrzelone litery tworzące napis LEXUS. Do tej zmiany warto się przyzwyczaić. Marka żegna się częściowo ze swoim logotypem, a napis na klapie bagażnika pojawi się w kolejnych, nadchodzących modelach. To nie koniec...
Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.
Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764