logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i powroty do More Bananas

  PR 30.11.2021, przeczytano 549 razy

Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-powroty-do-more-bananas,393945,artykul.html

- Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju naszej agencji. Social media od początku są wpisane w nasze DNA, dlatego wzmacniamy ten obszar jeszcze bardziej, nie rezygnując jednocześnie z marketingu efektywnościowego. Naszą misją jest budzenie zaangażowania całego otoczenia marek. Zaangażowanie to istota mediów społecznościowych i dlatego nasza „mistrzyni społecznościowa” będzie kierowała całym marketingiem agencji, korzystając ze wsparcia wyjątkowej specjalistki, jaką jest Daria Bokowy. Rozwijamy też dział strategii, stąd powrót Jacka Szczepana i awans Piotra Siwca. Piotrek pracuje z nami dopiero od marca, ale już dał się poznać jako zaangażowany fachowiec od performance’u, stąd też awans o kilka stopni - wyjaśnia Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Natalia Sikora: W More Bananas objęłam stanowisko Head of Marketing, co oznacza, że wszystkich specjalistów z działu kreatywnego mam pod swoimi skrzydłami. To wielkie wyzwanie zawodowe oraz spora odpowiedzialność. Mocno stawiam na wzajemną pomoc, wspólnie będziemy pracować nad utrzymywaniem wyników, nowymi projektami oraz rozwojem. To świetni wielozadaniowi specjaliści, a moim zadaniem będzie koordynowanie ich pracy, abyśmy mogli efektywnie działać, zarówno z klientami, jak i wewnętrznie, innymi działami.

Piotr Siwiec w More Bananas nadal będę prowadził kampanie Facebook Ads i Google Ads dla naszych klientów, ale wraz z rozwojem agencji położę jeszcze większy akcent na koordynowanie projektów digital już od samego początku - od ofertowania, przez tworzenie strategii i prowadzenie działań - tak, aby wykorzystać synergię wszystkich kanałów i spiąć działania płatne wraz z pozostałymi obszarami digital marketingu i nie tylko. Przechodzę z roli typowego specjalisty performance do roli koordynatora projektów digital. To nie jest już podejście zadaniowe, ale przede wszystkim projektowe spojrzenie na performance i cały digital.

Jacek Szczepan: jako Marketing Strategist w naturalny sposób będę odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych strategii dla klientów - od audytów bieżących działań, przez strategie komunikacji, po odpowiednie wyregulowanie pozycjonowania danej marki. Generalnie lubię wymyślać - coś, nie komuś i cieszę się, że właśnie tym będę się mógł zająć w pracy dla naszych klientów. Glad to be back.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764