Maciej Makowski awansował na pozycję Managing Partnera, Aneta Głowala na Head of Digital Marketing, a stanowisko Digital Account Team Leada objął Maciej Sitek. Wzmocnienie zespołu wspiera zmianę struktury KERRIS w ramach strategii “Performance meets creativity”.
Maciej Makowski awansował z Account Directora na stanowisko Managing Partnera, przejmując zarządzanie operacyjne agencją od Mikołaja Szymańskiego, który pozostaje w roli Prezesa Zarządu, a swoje zaangażowanie skupi na obszarach strategii i wzrostu całej grupy. Makowski związany jest z KERRIS od samego początku powstania agencji, rozpoczynając w niej pracę 10 lat temu jako Junior Project Manager.
Dotychczasowe obowiązki Macieja Makowskiego, przejął Maciej Sitek, który jako Digital Account Team Lead dołączył do KERRIS w lutym. Wcześniej związany był m.in. z Chapter1, GPD oraz Tequila Polska.
Na stanowisko Head of Digital Marketing awansowała Aneta Głowala, dotychczas pełniąca funkcję Digital Strategy Managera. W ramach nowych obowiązków Aneta pokieruje zespołem realizującym projekty z zakresu planowania i zakupu mediów oraz SEO.
Agencja KERRIS od ponad roku pracowała nad ułożeniem struktur wychodząc z założenia, że media digitalowe różnią się od tradycyjnych tym, że praktycznie każda agencja może mieć takie same stawki za wyświetlanie czy kliknięcie.
- To gdzie realnie pojawia się różnica to zrozumienie biznesu, umiejętność optymalizacji budżetów digitalowych oraz skuteczność samego komunikatu, czyli strategia i kreacja. Jako agencja od lat rozwijaliśmy kompetencje zespołów performance oraz przykładaliśmy dużą uwagę do analizowania i poznawania biznesów klientów. Zawsze skupialiśmy się na efektach biznesowych, a nie specjalnych - mówi Mikołaj Szymański, Prezes Zarządu KERRIS - Teraz tworzymy organizację, która ma wszystkie kompetencje pod jednym dachem. Jesteśmy dumni, że możemy łączyć moc cyfrowych możliwości i ludzkiego potencjału dla realizacji celów biznesowych naszych klientów.
Strategię “Performance meets creativity” odzwierciedla nowa struktura biznesowa KERRIS, w ramach której kompetencje digital marketingowe zostały wzmocnione poprzez utworzenie działu kreacji. Pod marką KERRIS będzie też realizowana cała działalność związana z digital marketingiem, w tym ta dotychczas prowadzona przez KERRIS Select. Równocześnie kompetencje z zakresu tworzenia stron www zostają przeniesione do software house’u 300.codes.
- Uważamy, że tworzenie stron internetowych wymaga procesów charakterystycznych dla działalności software house’ów, czyli zupełnie innych niż te, które są standardami w agencjach digital. Stąd zespoły UX, UI oraz wordpress zostały połączone z zespołem software house 300.codes z naszej grupy - mówi Szymański.
Źródło: KERRIS Group