logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i zmiana struktury biznesowej w Kerris

  PR 24.05.2022, przeczytano 427 razy

Maciej Makowski awansował na pozycję Managing Partnera, Aneta Głowala na Head of Digital Marketing, a stanowisko Digital Account Team Leada objął Maciej Sitek. Wzmocnienie zespołu wspiera zmianę struktury KERRIS w ramach strategii  “Performance meets creativity”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-zmiana-struktury-biznesowej-w-kerris,395981,artykul.html

Maciej Makowski awansował z Account Directora na stanowisko Managing Partnera, przejmując zarządzanie operacyjne agencją od Mikołaja Szymańskiego, który pozostaje w roli Prezesa Zarządu, a swoje zaangażowanie skupi na obszarach strategii i wzrostu całej grupy. Makowski związany jest z KERRIS od samego początku powstania agencji, rozpoczynając w niej pracę 10 lat temu jako Junior Project Manager.

Dotychczasowe obowiązki Macieja Makowskiego, przejął Maciej Sitek, który jako Digital Account Team Lead dołączył do KERRIS w lutym. Wcześniej związany był m.in. z Chapter1, GPD oraz Tequila Polska.

Na stanowisko Head of Digital Marketing awansowała Aneta Głowala, dotychczas pełniąca funkcję Digital Strategy Managera. W ramach nowych obowiązków Aneta pokieruje zespołem realizującym projekty z zakresu planowania i zakupu mediów oraz SEO.

Agencja KERRIS od ponad roku pracowała nad ułożeniem struktur wychodząc z założenia, że media digitalowe różnią się od tradycyjnych tym, że praktycznie każda agencja może mieć takie same stawki za wyświetlanie czy kliknięcie.

- To gdzie realnie pojawia się różnica to zrozumienie biznesu, umiejętność optymalizacji budżetów digitalowych oraz skuteczność samego komunikatu, czyli strategia i kreacja. Jako agencja od lat rozwijaliśmy kompetencje zespołów performance oraz przykładaliśmy dużą uwagę do analizowania i poznawania biznesów klientów. Zawsze skupialiśmy się na efektach biznesowych, a nie specjalnych - mówi Mikołaj Szymański, Prezes Zarządu KERRIS - Teraz tworzymy organizację, która ma wszystkie kompetencje pod jednym dachem. Jesteśmy dumni, że możemy łączyć moc cyfrowych możliwości i ludzkiego potencjału dla realizacji celów biznesowych naszych klientów.

Strategię “Performance meets creativity” odzwierciedla nowa struktura biznesowa KERRIS, w ramach której kompetencje digital marketingowe zostały wzmocnione poprzez utworzenie działu kreacji. Pod marką KERRIS będzie też realizowana cała działalność związana z digital marketingiem, w tym ta dotychczas prowadzona przez KERRIS Select. Równocześnie kompetencje z zakresu tworzenia stron www zostają przeniesione do software house’u 300.codes.

- Uważamy, że tworzenie stron internetowych wymaga procesów charakterystycznych dla działalności software house’ów, czyli zupełnie innych niż te, które są standardami w agencjach digital.  Stąd zespoły UX, UI oraz wordpress zostały połączone z zespołem software house 300.codes z naszej grupy  - mówi Szymański.

Źródło: KERRIS Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764