logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i zmiany w zespole Gazeta.pl

  PR 02.12.2020, przeczytano 369 razy

1 grudnia 2020 r. Bartosz Raj objął stanowisko dyrektora strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl, a Rafał Madajczak został dyrektorem rozwoju marki Gazeta.pl. Oprócz tego w zespole portalu nastąpiły czasowe zmiany, w ramach których obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl przejął Mateusz Aleksandrowicz, a dyrektora programowego portalu - Karolina Deling.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-zmiany-w-zespole-gazeta.pl,389403,artykul.html

- To naturalne zmiany, wynikające z rozwoju organizacji, jej potrzeb oraz pracowników. Wpłyną one pozytywnie zarówno na naszą markę, zespół i pozwolą jeszcze bardziej skupiać się na osiąganiu założonych wcześniej celów - tłumaczy Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.

Od grudnia br. Bartosz Raj będzie odpowiedzialny za wynik biznesowy strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl, a także zwiększenie ich przychodów i wyników oglądalności oraz uatrakcyjnienie powierzchni oferowanych reklamodawcom. W nowej roli będzie blisko współpracował m.in. z działami sprzedaży, technologii, wideo i rozwoju marki Gazeta.pl.

Bartosz Raj zaczął pracę w Agorze jako dziennikarz i wydawca w „Gazecie Wyborczej” oraz „Metrze”, potem przez wiele lat był redaktorem naczelnym Sport.pl. Od 2018 r. pracuje w Gazeta.pl - najpierw jako szef newsroomu, gdzie m.in. odpowiadał za linię redakcyjną serwisów Wiadomości, Next i Kultura, później objął stanowisko zastępcy szefa strony głównej portalu.  

Również od grudnia br. dyrektorem rozwoju marki Gazeta.pl będzie Rafał Madajczak, dotychczasowy dyrektor kreatywny portalu. Połączy on swoje poprzednie obowiązki z nowymi i zastąpi na stanowisku szef rozwoju marki Gazeta.pl Marzenę Szkolak, która zakończyła współpracę z portalem.

Rafał Madajczak jest związany z Gazeta.pl od marca br. To twórca serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, poprzednio był dyrektorem kreatywnym w Grupie naTemat.  

Dodatkowo, w związku z czasową, planowaną nieobecnością Marcina Gadzińskiego, dyrektora zarządzającego Gazeta.pl jego rolę przejmie Mateusz Aleksandrowicz.  

Jako zastępca dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie koordynował pracę biznesów kontentowych portalu - strony głównej, Wideo, Sport, Moto, Lifestyle. Nadal będzie odpowiadał biznesowo za serwis Sport.pl.

Mateusz Aleksandrowicz w Agorze pracuje od 2014 r. Zaczynał jako szef rozwoju serwisu Sport.pl. W latach 2018-2020 pełnił rolę dyrektora strony głównej Gazeta.pl. Jeszcze wcześniej był związany z Grupą Polskapresse.

Natomiast obowiązki dyrektora programowego Gazeta.pl przejmuje Karolina Deling, która będzie koordynować politykę programową portalu. Pokieruje, jak dotychczas, zespołem wydawców strony głównej, a dodatkowo zajmie się pracą nad nową formułą tego działu i poszerzeniem jego kompetencji. Karolina Deling to dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem. Z portalami informacyjnymi związana jest od 13 lat. Była wydawczynią stron głównych Tvn24.pl i Wirtualnej Polski, a od 2017 r. związana jest z Agorą, jako szefowa wydawców strony głównej Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764