logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse managerskie w Triple PR

  PR 04.03.2021, przeczytano 628 razy
ilustracja

Magdalena Dymek i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Managera, a druga została PR Managerem działu obsługującego klientów B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-managerskie-w-triple-pr,390463,artykul.html

Magdalena Dymek jest związana z agencją Triple PR od ponad sześciu lat. Od 2016 pełni funkcję PR Managera. Zarządza działem specjalizującym się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Na co dzień odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate i interior design. Posiada doświadczenie w obsłudze klientów działających na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, a także z zakresu sektora BPO/SSC. W jej portfolio jej znalazły się między innymi Grupa Pro Progressio, zrzeszająca liderów z branży nowoczesnych usług dla biznesu, Forbis Group, Kompania Domowa, Polska Grupa Porcelanowa czy sieć sklepów Tchibo. Obecnie odpowiada przy wsparciu zespołu za kompleksową obsługę m.in. Cushman & Wakefield Polska oraz Galerii Łomianki.

Aneta Gałka swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2017 roku. Od samego początku była odpowiedzialna za komunikację B2B. Wcześniej była związana z branżą reklamową. Obecnie zajmuje się obsługą dużych organizacji w zakresie tworzenia i wdrażania kompleksowych strategii PR. Ważnymi obszarami jej doświadczenia jest również budowanie eksperckiego wizerunku klientów. W portfolio posiada firmy z sektora finansowego (m.in. Bibby Financial Services, Tavex,), marketingowego (m.in. Codemedia, Global Shopper Marketing, AdNext), inżynieryjno-konsultingowego (Multiconsult Polska, ILF Consulting Engineers Polska) oraz ochrony danych osobowych (ODO 24).

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764