logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse managerskie w Triple PR

  PR 04.03.2021, przeczytano 589 razy
ilustracja

Magdalena Dymek i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Managera, a druga została PR Managerem działu obsługującego klientów B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-managerskie-w-triple-pr,390463,artykul.html

Magdalena Dymek jest związana z agencją Triple PR od ponad sześciu lat. Od 2016 pełni funkcję PR Managera. Zarządza działem specjalizującym się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Na co dzień odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate i interior design. Posiada doświadczenie w obsłudze klientów działających na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, a także z zakresu sektora BPO/SSC. W jej portfolio jej znalazły się między innymi Grupa Pro Progressio, zrzeszająca liderów z branży nowoczesnych usług dla biznesu, Forbis Group, Kompania Domowa, Polska Grupa Porcelanowa czy sieć sklepów Tchibo. Obecnie odpowiada przy wsparciu zespołu za kompleksową obsługę m.in. Cushman & Wakefield Polska oraz Galerii Łomianki.

Aneta Gałka swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2017 roku. Od samego początku była odpowiedzialna za komunikację B2B. Wcześniej była związana z branżą reklamową. Obecnie zajmuje się obsługą dużych organizacji w zakresie tworzenia i wdrażania kompleksowych strategii PR. Ważnymi obszarami jej doświadczenia jest również budowanie eksperckiego wizerunku klientów. W portfolio posiada firmy z sektora finansowego (m.in. Bibby Financial Services, Tavex,), marketingowego (m.in. Codemedia, Global Shopper Marketing, AdNext), inżynieryjno-konsultingowego (Multiconsult Polska, ILF Consulting Engineers Polska) oraz ochrony danych osobowych (ODO 24).

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764