logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse managerskie w Triple PR

  PR 04.03.2021, przeczytano 716 razy
ilustracja

Magdalena Dymek i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Managera, a druga została PR Managerem działu obsługującego klientów B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-managerskie-w-triple-pr,390463,artykul.html

Magdalena Dymek jest związana z agencją Triple PR od ponad sześciu lat. Od 2016 pełni funkcję PR Managera. Zarządza działem specjalizującym się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Na co dzień odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate i interior design. Posiada doświadczenie w obsłudze klientów działających na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, a także z zakresu sektora BPO/SSC. W jej portfolio jej znalazły się między innymi Grupa Pro Progressio, zrzeszająca liderów z branży nowoczesnych usług dla biznesu, Forbis Group, Kompania Domowa, Polska Grupa Porcelanowa czy sieć sklepów Tchibo. Obecnie odpowiada przy wsparciu zespołu za kompleksową obsługę m.in. Cushman & Wakefield Polska oraz Galerii Łomianki.

Aneta Gałka swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2017 roku. Od samego początku była odpowiedzialna za komunikację B2B. Wcześniej była związana z branżą reklamową. Obecnie zajmuje się obsługą dużych organizacji w zakresie tworzenia i wdrażania kompleksowych strategii PR. Ważnymi obszarami jej doświadczenia jest również budowanie eksperckiego wizerunku klientów. W portfolio posiada firmy z sektora finansowego (m.in. Bibby Financial Services, Tavex,), marketingowego (m.in. Codemedia, Global Shopper Marketing, AdNext), inżynieryjno-konsultingowego (Multiconsult Polska, ILF Consulting Engineers Polska) oraz ochrony danych osobowych (ODO 24).

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764