logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w 24/7Communication

  PR 06.06.2019, przeczytano 1845 razy

24/7Communication rozwija kompetencje. W ramach poszczególnych działów agencji osiem osób otrzymało awans. Największe zmiany nastąpiły w obszarze Client Service, na nowych stanowiskach również osoby z działu social media oraz z 24/7 Studio.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-24-7communication,382781,artykul.html

Magdalena Klejment, związana z agencją od ponad 5 lat, objęła stanowisko Senior Account Managera. Aktualnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR.

Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn, która awansowała na stanowisko Account Managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, Employer Brandingu i CSR.  

ilustracjastrzałka

Karolina Partyka na nowym stanowisku Account Managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.

ilustracjastrzałka

Katarzyna Czajkowska objęła funkcję Junior Account Managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę wieloletniego Klienta Agencji – McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR. Dla McDonald’s Polska organizowała m.in. długofalowe programy dla pracowników - „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”.

ilustracjastrzałka

Aleksandra Jasińska związana jest z agencją od 3 lat. Jako Junior Account Manager realizuje  projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak  i międzynarodowych firm.

ilustracjastrzałka

Karolina Papis, która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko Account Executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej, organizując kongresy dla największych stowarzyszeń naukowych na całym świecie.

ilustracjastrzałka

Od 2 lat w agencji 24/7Communication prężnie działa 24/7studio, czyli dział zajmujący się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital. W ramach tej struktury Rafał Śliwczyński, wielokrotnie nagradzany za swoje osiągnięcia artystyczne, objął stanowisko Graphic Designera.

ilustracjastrzałka

W ramach działu Social Media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – Paid Media, w ramach której Szymon Marczak objął stanowisko Junior Paid Media Specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764