logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w 24/7Communication

  PR 06.06.2019, przeczytano 269 razy
Magdalena Klejment

24/7Communication rozwija kompetencje. W ramach poszczególnych działów agencji osiem osób otrzymało awans. Największe zmiany nastąpiły w obszarze Client Service, na nowych stanowiskach również osoby z działu social media oraz z 24/7 Studio.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-24-7communication,382781,artykul.html

Magdalena Klejment, związana z agencją od ponad 5 lat, objęła stanowisko Senior Account Managera. Aktualnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR.

Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn, która awansowała na stanowisko Account Managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, Employer Brandingu i CSR.  

ilustracjastrzałka

Karolina Partyka na nowym stanowisku Account Managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.

ilustracjastrzałka

Katarzyna Czajkowska objęła funkcję Junior Account Managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę wieloletniego Klienta Agencji – McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR. Dla McDonald’s Polska organizowała m.in. długofalowe programy dla pracowników - „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”.

ilustracjastrzałka

Aleksandra Jasińska związana jest z agencją od 3 lat. Jako Junior Account Manager realizuje  projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak  i międzynarodowych firm.

ilustracjastrzałka

Karolina Papis, która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko Account Executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej, organizując kongresy dla największych stowarzyszeń naukowych na całym świecie.

ilustracjastrzałka

Od 2 lat w agencji 24/7Communication prężnie działa 24/7studio, czyli dział zajmujący się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital. W ramach tej struktury Rafał Śliwczyński, wielokrotnie nagradzany za swoje osiągnięcia artystyczne, objął stanowisko Graphic Designera.

ilustracjastrzałka

W ramach działu Social Media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – Paid Media, w ramach której Szymon Marczak objął stanowisko Junior Paid Media Specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764