logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w 24/7Communication

  PR 08.10.2019, przeczytano 630 razy

Z początkiem października w agencji 24/7Communication przyznano 3 awanse. Swoje kompetencje oraz zakres wykonywanych obowiązków zwiększyły Marta Jechna, Paulina Rucińska oraz Alicja Koptyńska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-24-7communication,384256,artykul.html

Marta Jechna w agencji 24/7Communication objęła stanowisko nowo utworzone Account Directora. Nadzoruje pracę zespołu specjalizującego się w komunikacji dla klientów przemysłowych, technologicznych i instytucjonalnych. Posiada szeroką ekspertyzę w zakresie komunikacji PR, a specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz brandowej, komunikacji wewnętrznej i EB oraz CSR. Odpowiada za doradztwo oraz rozwój strategiczny komunikacji dla kilkunastu marek takich jak GE, ABB, Wielton, Toyota Manufacturing Polska, Siemens Gamesa, Warta, T-Mobile, Oknoplast, ING, Salony Agata czy Sandoz.W agencji zajmuje się również projektami pro bono oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Z branżą PR związana jest od ponad 11 lat a w agencji 24/7Communication pracuje od 2014 roku.

Do grona menadżerów agencji 24/7Communication dołączyła Paulina Rucińska, obejmując stanowisko Junior Account Managera. Z 24/7Communication związana jest od ponad 3 lat. Dotychczas odpowiadała za Klientów takich jak: McVitie’s, Bosch, Graal, Groupe SEB (Rowenta, KRUPS, Tefal), Papaya, Worldbox i Warsaw Sneaker Store oraz McDonald’s. Prowadzony przez nią projekt #witamywMcDonalds został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2018 roku.

W agencji 24/7Communication funkcjonuje również studio in house, które specjalizuje się w produkcji contentu graficznego, foto i video oraz budowaniu stron www. W ramach tej struktury Alicja Koptyńska awansowała na stanowisko Project Managera. Prowadzi projekty produkcyjne dla wszystkich klientów agencji, m.in. dla McDonald’s, Orange, T-mobile, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o, Alcon oraz Sandoz. Alicja z agencją związana jest od niemal 5 lat.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764