logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Bluerank – dwaj nowi dyrektorzy

  PR 25.05.2020, przeczytano 492 razy

Jarosław Miszczak, dotychczas Head of Client Service w Bluerank, awansował na stanowisko Client Service Director. Rafał Trąbski – wcześniej Head of Paid Search – objął funkcję Paid Search Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-bluerank-%E2%80%93-dwaj-nowi-dyrektorzy,387141,artykul.html

Bluerank to agencja marketingu internetowego. Ma ponad 100 pracowników i prowadzi projekty marketingu online na całym świecie. W swoich działaniach kieruje się Ideą Customer Journey. Jako organizacja zmienia się i działa elastycznie – by jak najlepiej realizować cele biznesowe swoich Partnerów. Awanse – w tym przypadku oba wewnętrzne - to efekt rozwoju firmy oraz indywidualnych pracowników, którzy od kilku lat związani są z Bluerank.

Jarosław Miszczak w branży digitalowej pracuje od 2005 roku. Zaczął od stanowiska specjalista SEO w Toursline Polska. Później, przez kilka lat pracował, w e-promocja.com.pl, gdzie zajmował się prowadzeniem projektów marketingu internetowego dla małych i średnich firm, głównie z branży turystycznej. Był też menedżerem działu SEO w Go3.pl, gdzie zarządzał również sprawami operacyjnymi. Pracę w Bluerank rozpoczął w 2015 roku, obejmując stanowisko Key Account Manager. Po roku awansował na Head of Client Service, dostając pod opiekę zespół kilkunastu menedżerów.

- Objęcie roli dyrektora działu Client Service to przyjęcie pełnej odpowiedzialności za dział obsługi klienta w Bluerank. Jestem również odpowiedzialny za satysfakcję naszych Partnerów i koordynuję wdrożenie Zespołów Partnerskich. To międzydziałowe, interdyscyplinarne zespoły ekspertów, które - dzięki stałej komunikacji i wymianie wiedzy - zapewniają obsługę naszych Partnerów na najwyższym poziomie. - Jarosław Miszczak, Client Service Director

Rafał Trąbski marketingiem internetowym zajmuje się od 2009 roku. Z Bluerank związany jest od 2012. W ramach organizacji przeszedł pełną ścieżkę zawodową, poczynając od stanowiska Junior PPC Manager. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii PPC dla wiodących marek z wielu branż, m.in.: 3M, Inter Cars, Electro.pl, Rainbow, Mall.pl czy Tchibo. Ma na koncie dwie nagrody European Search Awards z obszaru PPC.

Cele i wyzwania na stanowisku dyrektora?

- Nie jest to awans, który stawia mnie w zupełnie nowej roli. Jest raczej rozwinięciem dotychczasowej funkcji Head of Paid Search. Wiąże się m.in. z przejęciem odpowiedzialności za efektywność biznesową obszaru, którym zarządzam. Na pewno w większym stopniu oznacza to także skupienie się na strategii dla działu - przede wszystkim na wdrażaniu nowych usług, które jako Bluerank świadczymy w obszarze reklamy płatnej. Chcemy, aby zakres wsparcia, który możemy zaoferować naszym Partnerom był odpowiednio szeroki, a przede wszystkim, by odpowiadał ich obecnym potrzebom i wymaganiom zmieniającego się rynku - Rafał Trąbski, Paid Search Director

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764