logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Bluerank – dwaj nowi dyrektorzy

  PR 25.05.2020, przeczytano 553 razy

Jarosław Miszczak, dotychczas Head of Client Service w Bluerank, awansował na stanowisko Client Service Director. Rafał Trąbski – wcześniej Head of Paid Search – objął funkcję Paid Search Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-bluerank-%E2%80%93-dwaj-nowi-dyrektorzy,387141,artykul.html

Bluerank to agencja marketingu internetowego. Ma ponad 100 pracowników i prowadzi projekty marketingu online na całym świecie. W swoich działaniach kieruje się Ideą Customer Journey. Jako organizacja zmienia się i działa elastycznie – by jak najlepiej realizować cele biznesowe swoich Partnerów. Awanse – w tym przypadku oba wewnętrzne - to efekt rozwoju firmy oraz indywidualnych pracowników, którzy od kilku lat związani są z Bluerank.

Jarosław Miszczak w branży digitalowej pracuje od 2005 roku. Zaczął od stanowiska specjalista SEO w Toursline Polska. Później, przez kilka lat pracował, w e-promocja.com.pl, gdzie zajmował się prowadzeniem projektów marketingu internetowego dla małych i średnich firm, głównie z branży turystycznej. Był też menedżerem działu SEO w Go3.pl, gdzie zarządzał również sprawami operacyjnymi. Pracę w Bluerank rozpoczął w 2015 roku, obejmując stanowisko Key Account Manager. Po roku awansował na Head of Client Service, dostając pod opiekę zespół kilkunastu menedżerów.

- Objęcie roli dyrektora działu Client Service to przyjęcie pełnej odpowiedzialności za dział obsługi klienta w Bluerank. Jestem również odpowiedzialny za satysfakcję naszych Partnerów i koordynuję wdrożenie Zespołów Partnerskich. To międzydziałowe, interdyscyplinarne zespoły ekspertów, które - dzięki stałej komunikacji i wymianie wiedzy - zapewniają obsługę naszych Partnerów na najwyższym poziomie. - Jarosław Miszczak, Client Service Director

Rafał Trąbski marketingiem internetowym zajmuje się od 2009 roku. Z Bluerank związany jest od 2012. W ramach organizacji przeszedł pełną ścieżkę zawodową, poczynając od stanowiska Junior PPC Manager. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii PPC dla wiodących marek z wielu branż, m.in.: 3M, Inter Cars, Electro.pl, Rainbow, Mall.pl czy Tchibo. Ma na koncie dwie nagrody European Search Awards z obszaru PPC.

Cele i wyzwania na stanowisku dyrektora?

- Nie jest to awans, który stawia mnie w zupełnie nowej roli. Jest raczej rozwinięciem dotychczasowej funkcji Head of Paid Search. Wiąże się m.in. z przejęciem odpowiedzialności za efektywność biznesową obszaru, którym zarządzam. Na pewno w większym stopniu oznacza to także skupienie się na strategii dla działu - przede wszystkim na wdrażaniu nowych usług, które jako Bluerank świadczymy w obszarze reklamy płatnej. Chcemy, aby zakres wsparcia, który możemy zaoferować naszym Partnerom był odpowiednio szeroki, a przede wszystkim, by odpowiadał ich obecnym potrzebom i wymaganiom zmieniającego się rynku - Rafał Trąbski, Paid Search Director

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764