logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Bluerank – dwaj nowi dyrektorzy

  PR 25.05.2020, przeczytano 194 razy

Jarosław Miszczak, dotychczas Head of Client Service w Bluerank, awansował na stanowisko Client Service Director. Rafał Trąbski – wcześniej Head of Paid Search – objął funkcję Paid Search Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-bluerank-%E2%80%93-dwaj-nowi-dyrektorzy,387141,artykul.html

Bluerank to agencja marketingu internetowego. Ma ponad 100 pracowników i prowadzi projekty marketingu online na całym świecie. W swoich działaniach kieruje się Ideą Customer Journey. Jako organizacja zmienia się i działa elastycznie – by jak najlepiej realizować cele biznesowe swoich Partnerów. Awanse – w tym przypadku oba wewnętrzne - to efekt rozwoju firmy oraz indywidualnych pracowników, którzy od kilku lat związani są z Bluerank.

Jarosław Miszczak w branży digitalowej pracuje od 2005 roku. Zaczął od stanowiska specjalista SEO w Toursline Polska. Później, przez kilka lat pracował, w e-promocja.com.pl, gdzie zajmował się prowadzeniem projektów marketingu internetowego dla małych i średnich firm, głównie z branży turystycznej. Był też menedżerem działu SEO w Go3.pl, gdzie zarządzał również sprawami operacyjnymi. Pracę w Bluerank rozpoczął w 2015 roku, obejmując stanowisko Key Account Manager. Po roku awansował na Head of Client Service, dostając pod opiekę zespół kilkunastu menedżerów.

- Objęcie roli dyrektora działu Client Service to przyjęcie pełnej odpowiedzialności za dział obsługi klienta w Bluerank. Jestem również odpowiedzialny za satysfakcję naszych Partnerów i koordynuję wdrożenie Zespołów Partnerskich. To międzydziałowe, interdyscyplinarne zespoły ekspertów, które - dzięki stałej komunikacji i wymianie wiedzy - zapewniają obsługę naszych Partnerów na najwyższym poziomie. - Jarosław Miszczak, Client Service Director

Rafał Trąbski marketingiem internetowym zajmuje się od 2009 roku. Z Bluerank związany jest od 2012. W ramach organizacji przeszedł pełną ścieżkę zawodową, poczynając od stanowiska Junior PPC Manager. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii PPC dla wiodących marek z wielu branż, m.in.: 3M, Inter Cars, Electro.pl, Rainbow, Mall.pl czy Tchibo. Ma na koncie dwie nagrody European Search Awards z obszaru PPC.

Cele i wyzwania na stanowisku dyrektora?

- Nie jest to awans, który stawia mnie w zupełnie nowej roli. Jest raczej rozwinięciem dotychczasowej funkcji Head of Paid Search. Wiąże się m.in. z przejęciem odpowiedzialności za efektywność biznesową obszaru, którym zarządzam. Na pewno w większym stopniu oznacza to także skupienie się na strategii dla działu - przede wszystkim na wdrażaniu nowych usług, które jako Bluerank świadczymy w obszarze reklamy płatnej. Chcemy, aby zakres wsparcia, który możemy zaoferować naszym Partnerom był odpowiednio szeroki, a przede wszystkim, by odpowiadał ich obecnym potrzebom i wymaganiom zmieniającego się rynku - Rafał Trąbski, Paid Search Director

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764