logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Bluerank – dwaj nowi dyrektorzy

  PR 25.05.2020, przeczytano 491 razy

Jarosław Miszczak, dotychczas Head of Client Service w Bluerank, awansował na stanowisko Client Service Director. Rafał Trąbski – wcześniej Head of Paid Search – objął funkcję Paid Search Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-bluerank-%E2%80%93-dwaj-nowi-dyrektorzy,387141,artykul.html

Bluerank to agencja marketingu internetowego. Ma ponad 100 pracowników i prowadzi projekty marketingu online na całym świecie. W swoich działaniach kieruje się Ideą Customer Journey. Jako organizacja zmienia się i działa elastycznie – by jak najlepiej realizować cele biznesowe swoich Partnerów. Awanse – w tym przypadku oba wewnętrzne - to efekt rozwoju firmy oraz indywidualnych pracowników, którzy od kilku lat związani są z Bluerank.

Jarosław Miszczak w branży digitalowej pracuje od 2005 roku. Zaczął od stanowiska specjalista SEO w Toursline Polska. Później, przez kilka lat pracował, w e-promocja.com.pl, gdzie zajmował się prowadzeniem projektów marketingu internetowego dla małych i średnich firm, głównie z branży turystycznej. Był też menedżerem działu SEO w Go3.pl, gdzie zarządzał również sprawami operacyjnymi. Pracę w Bluerank rozpoczął w 2015 roku, obejmując stanowisko Key Account Manager. Po roku awansował na Head of Client Service, dostając pod opiekę zespół kilkunastu menedżerów.

- Objęcie roli dyrektora działu Client Service to przyjęcie pełnej odpowiedzialności za dział obsługi klienta w Bluerank. Jestem również odpowiedzialny za satysfakcję naszych Partnerów i koordynuję wdrożenie Zespołów Partnerskich. To międzydziałowe, interdyscyplinarne zespoły ekspertów, które - dzięki stałej komunikacji i wymianie wiedzy - zapewniają obsługę naszych Partnerów na najwyższym poziomie. - Jarosław Miszczak, Client Service Director

Rafał Trąbski marketingiem internetowym zajmuje się od 2009 roku. Z Bluerank związany jest od 2012. W ramach organizacji przeszedł pełną ścieżkę zawodową, poczynając od stanowiska Junior PPC Manager. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii PPC dla wiodących marek z wielu branż, m.in.: 3M, Inter Cars, Electro.pl, Rainbow, Mall.pl czy Tchibo. Ma na koncie dwie nagrody European Search Awards z obszaru PPC.

Cele i wyzwania na stanowisku dyrektora?

- Nie jest to awans, który stawia mnie w zupełnie nowej roli. Jest raczej rozwinięciem dotychczasowej funkcji Head of Paid Search. Wiąże się m.in. z przejęciem odpowiedzialności za efektywność biznesową obszaru, którym zarządzam. Na pewno w większym stopniu oznacza to także skupienie się na strategii dla działu - przede wszystkim na wdrażaniu nowych usług, które jako Bluerank świadczymy w obszarze reklamy płatnej. Chcemy, aby zakres wsparcia, który możemy zaoferować naszym Partnerom był odpowiednio szeroki, a przede wszystkim, by odpowiadał ich obecnym potrzebom i wymaganiom zmieniającego się rynku - Rafał Trąbski, Paid Search Director

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764